۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
کد خبر: 752316

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مؤسسات قرآنی، برای جبران تعطیلی کلاس‌های حضوری قرآن، طرح آموزش مجازی قرآن و عترت همزمان با سراسر کشور در البرز کلید خورد.

طرح «آموزش مجازی قرآن» در البرز کلید خورد

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام مهدی ولائی‌برحق، اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مؤسسات قرآنی، برای جبران تعطیلی کلاس‌های حضوری قرآن، طرح آموزش مجازی قرآن و عترت همزمان با سراسر کشور در البرز کلید خورد.

وی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان برای شرکت در این طرح می‌توانند به سامانه lms.telavat.com مراجعه کنند، افزود: شرایطی فراهم شده است تا شرکت‌کنندگان در این طرح قرآنی از آموزش مجرب‌ترین اساتید قرآن و عترت بهره‌مند شوند.

این مسئول با بیان اینکه آموزش‌ها در دو حوزه معرفت و مهارت‌افزایی برگزار می‌شود، گفت: دوره مهارت شامل آموزش سبک زندگی قرآنی، پرسمان قرآنی، تفسیر قرآنی، قصه‌های قرآنی و مفاهیم و دوره‌های مهارتی شامل قرائت قرآن، حفظ، مفاهیم، صوت و لحن، تجوید، صحیح‌خوانی نماز، روخوانی و روان‌خوانی می‌شود.

ولائی‌برحق در مورد نحوه ثبت ‌نام و پرداخت شهریه این کلاس‌ها، توضیح داد: شرکت در این دوره‌ها با پرداخت مبلغ ناچیز شهریه صورت می‌گیرد و علاقه‌مندان می‌توانند هر زمانی شرکت کنند و تحت آموزش قرار بگیرند و به‌طور متناوب این کلاس‌ها در طول سال برگزار می‌شود.

منبع: ایکنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.