سخنگو و نائب رییس ائتلاف وحدت نیروهای انقلابی مشهد از شهردار مدنظر آینده این ائتلاف پرده برداشت.

شهردار مطلوب حزب ائتلاف وحدت نیروهای انقلابی مشهد کیست؟

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا ترقی  در پاسخ به این سوال که شهردار مورد نظر حزب ائتلاف وحدت نیروهای انقلابی مشهد کیست، اظهار کرد: هنوز شهردار انتخاب نکرده‌ایم، اما شهردار مشهد در درجه اول باید دارای روحیه جهادی باشد یعنی با هزینه اندک کار شهر را پیش ببرد، دوم باید سالم و پاک دست باشد و زیر دستان خود را در پاک دستی حفظ کند.

سخنگوی ائتلاف وحدت نیروهای انقلابی، با تأکید بر اینکه شهردار باید از نیروهای کارآمد برای مدیریت شهر استفاده کند که خودشان را خادم مردم بدانند و روحیه جهادی و خستگی‌ناپذیری داشته باشند، ادامه داد: شهرداری نیاز داریم که روحیه تعامل با دستگاه‌های ذی‌نفع مدیریت شهری داشته باشد و همه را به هم‌افزایی برای رشد و توسعه شهر و حل مشکلات مردم بسیج کند.

وی افزود: شهردار لازم است ارتباطات خوبی با دولت داشته باشد تا بتواند حقوق شهر و منابع مالی مخصوص شهر مشهد را از دولت و مجلس بگیرد، همچنین با شورای شهر تعاملی هم‌افزا داشته‌ باشد به گونه‌ای که بتواند با استفاده از مشورت شورای شهر با برنامه‌ریزی دقیق مسائل شهر را بررسی و در پروژه‌ها، اولویت‌ها را رعایت کند، همچنین منابع مالی خود را به گونه‌ای تأمین کند که هزینه اجرای پروژه از هزینه پیش‌بینی شده بیشتر نشود و پروژه آورده مالی بیشتری داشته باشد.

ترقی با بیان اینکه مشهد پایتخت معنوی جهان اسلام است، خاطرنشان کرد: شهردار باید بتواند با پیوست‌های مدیریتی خود این جنبه بسیار مهم از شهر مشهد را در نظر بگیرد.

نایب رییس ائتلاف وحدت نیروهای انقلابی مشهد بیان کرد: شخصی برای سمت شهردار هنوز توسط ائتلاف ما پیش‌بینی نشده و لازم است این مهم با مشورت ۱۵ نفر اصلی لیست ائتلاف شکل گیرد، شورای ائتلاف هم پیشنهادات خود را به شورا اعلام می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.