استقلال خوزستان و پارس جنوبی جم که تجربه حضور در لیگ برتر را دارند، برای بازگشت به سطح اول فوتبال ایران تلاش می‌کنند.

تلاش لیگ برتری‌های سابق برای بازگشت

به گزارش "قدس آنلاین" آخرین مصاف از شب اول رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ یک از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در اهواز برگزار می‌شود، جدالی حساس و جذاب میان دو تیم استقلال خوزستان و پارس جنوبی جم. هر دو تیم در کارنامه‌شان سابقه حضور در لیگ برتر را دارند اما حالا در تکاپو برای بازگشت به این لیگ هستند و می‌خواهند بار دیگر طعم حضور در سطح اول فوتبال ایران بچشند.

استقلال خوزستان که سابقه قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران و حضور در لیگ قهرمانان آسیا را هم دارد، تیم کم فراز و نشیبی در این فصل لیگ یک بوده و از ابتدا در کورس رقابت برای بازگشت به لیگ برتر قرار داشت؛ آن‌ها در حال حاضر در جایگاه سوم هستند و با پیروزی در دیدار امشب می‌توانند برای حداقل ۷۲ ساعت فاصله‌شان با صدر جدول را به حداقل امتیاز برسانند.

در سوی دیگر میدان هم تیم پارس جنوبی بعد از پیروزی ۶ امتیازی مقابل هوادار تهران، به دنبال پیروزی ۶ امتیازی دیگری است تا رسماً به کورس رقابت مدعیان بازگردد و ۹ هفته سرنوشت‌ساز را در مقابل خود ببیند؛ جمی‌ها با توجه به مشکلات مالی و مدیریتی که در این فصل داشتند، با هدایت محمد نصرتی نتایج نسبتاً خوبی را کسب کرده‌اند و پس از یک فصل دوری از لیگ برتر به دنبال بازگشت آسانسوری به این تورنمنت هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.