مسئول بسیج کارگری خراسان رضوی از تلاش در راستای احیاء واحدهای تولیدی راکد استان خبر داد.

بسیج کارگری خراسان‌رضوی واحدهای راکد تولیدی را احیاء می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، مهدی یزدانی اظهار داشت: مهم‌ترین برنامه سازمان بسیج کارگری خراسان رضوی، رفع موانع تولید است که کارگروه‌های بررسی قوانین  و مقررات‌ در این زمینه فعالیت دارند.  

وی افزود: نشست‌هایی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی کارگران، به نام اخوت، بین مدیران و کارکنان، برگزار می‌شود که سبب حل مشکلات بین کارگر و کارفرما شده؛ در نتیجه آمار مراجعه به کمیته‌های سازش اداره کار را پایین می‌آورد.

مسئول بسیج کارگری خراسان رضوی بیان کرد: طرح شهید برونسی با هدف ترویج مصرف کالای داخلی و فرهنگ سازی، کمک به تولید ملی در سطح بالای تولید در حال اجراست و برنامه‌های مختلفی را در دل خود جای داده است.  

وی افزود: برنامه ارتقا، روحیه انفاق مواسات، رزمایش کمک‌های مومنانه با نام «شیفت ایثار» برای کارگرانی که در واحدهای تولیدی اضافه کاری می‌کنند اما حقوق دریافت نکرده تا بازدهی تولید افزایش یابد، همچنین کمک به کارفرما صورت گیرد.

یزدانی خاطرنشان کرد: یک گروه دیگر شیفت ایثار کارگرانی هستند که در واحدهای تولیدی اضافه کاری می‌کنند اما دستمزدی برای اضافه کار دریافت نمی‌کنند و بجای دستمزد آن را تبدیل به بسته‌های معیشتی کرده و میان نیازمندان توزیع می‌شود.  

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.