همدان - معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان بیان کرد: بنا بر ماده ۶۱ انتخابات مجلس شورای اسلامی نصب هرگونه اعلامیه و پوسترهای تبلیغاتی در محل‌های عمومی، دولتی و خصوصی مگر با رضایت افراد ذی‌حق ممنوع می‌باشد.

نصب هرگونه پوستر تبلیغاتی در محل‌های دولتی و عمومی ممنوع است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از واحد اطلاع رسانی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان دکتر عباس نجفی، اظهار کرد: مطابق ماده ۵۷  قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی استفاده از هرگونه پلاکارد، پوستر، دیوارنویسی و کاروان‌های تبلیغاتی، استفاده از بلندگوهای سیار (به استثناء عکس برای تراکت، زندگینامه، همچنین سخنرانی پرسش و پاسخ از طرف نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آنان) در خارج از محل‌های تعیین شده ممنوع می‌باشد.

نجفی  با اشاره به ماده ۶۱ انتخابات مجلس شورای اسلامی مبنی بر غیرقانونی بودن نصب اعلامیه و پوسترهای تبلیغاتی حتی دارای مجوز قانونی، در محل‌های عمومی و دولتی، اظهار کرد: الصاق اعلامیه، پوستر و هرگونه آگهی تبلیغاتی بر تابلو مدارس، بیمارستان‌ها، سایر موسسات آموزشی و سازمان‌های عمومی و ادارت دولتی، سازمان‌های وابسته به دولت و خودروها دولتی، اتوبوس‌های شرکت واحد، تأسیسات عمومی و صندوق‌های پست، باجه‌های تلفن و... ممنوع می‌باشد.

وی کرد: در اماکن خصوصی نیز کاندیداها و طرفداران آنان، تنها با رضایت مالکین و افراد ذی‌حق مجاز به الصاق اعلامیه و پوستر در اینگونه اماکن هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.