مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: مطابق نظر شرکت ملی گاز ایران و با توجه به توانمندی شرکت گاز خراسان رضوی، اجرای بزرگترین پروژه گازرسانی شهر زاهدان بر عهده خراسان رضوی گذاشته شد.

نصب ۱۹۰۰۰ انشعاب گاز در زاهدان توسط شرکت گاز خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، حسن افتخاری در این خصوص اظهار کرد: خراسان رضوی به عنوان معین گازرسانی به استان سیستان و بلوچستان، ۱۹ هزار و ۳۲۸ انشعاب گاز طبیعی را در شهر زاهدان اجرا کرده است.

وی با بیان اینکه «تمام تشریفات اداری اجرای این طرح در خراسان رضوی انجام شده است»، افزود: مراحل اجرای ۴۳۶ هزار کیلومتر شبکه گازرسانی شهری شامل ۴۰۳ هزار شبکه توزیع پلی اتیلن، ۳۲ و ۲۵۸ شبکه تغذیه فولادی و ۶۶۶ شبکه توزیع فولادی، یک ایستگاه سی‌جی‌اس دروازه ورودی شهر با ظرفیت ۱۰۰ هزار مترمکعب در ساعت، ساخت ۱۱ ایستگاه تقلیل فشار درون‌شهری در مجموع به ظرفیت ۱۱۵ هزار مترمکعب در ساعت و دو ایستگاه حفاظت کاتدیک به صورت ۱۰۰ درصد در بهمن ماه سال ۹۹ به پایان رسیده و تحویل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان شده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی ضمن بیان اینکه «در زمینه نصب انشعاب‌های شهر زاهدان نیز سه پیمانکار طرف قرارداد با شرکت گاز خراسان رضوی در حال انجام فعالیت هستند»، ادامه داد: که تاکنون ۱۹ هزار و  ۳۲۸ انشعاب نصب شده و تعداد ۶۰۰ انشعاب دیگر نیز تا پایان خرداد ماه امسال اجرا خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان رضوی، افتخاری خاطرنشان کرد: شرکت گاز خراسان رضوی با توجه به بهره‌مندی از نیروهای متعهد و متخصص آمادگی دارد تا با صلاحدید شرکت ملی گاز ایران نسبت به اجرای پروژه‌های گازرسانی در دیگر شهرهای استان سیستان و بلوچستان اقدام کند.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.