مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: شهرستان خواف در توانمند سازی محرومان، برترین شهرستان در مجموعه کمیته امداد در سطح خراسان رضوی است و امیدواریم روزی برسد که نیازی به حضور کمیته امداد در خواف نباشد.

کمیته امداد خواف در توانمند سازی محرومان، برترین شهرستان خراسان رضوی است

به گزارش قدس آنلاین، حبیب اله آسوده در آیین اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان و ۵۱۰ تبلت به دانش آموزان اظهارکرد: با اهدای این جهیزیه‌ها و تبلیت‌ها، نیاز نوعروسان به جهیزیه و دانش‌آموزان به تبلت در شهرستان خواف، صفر شد.

وی اعلام کرد: کمیته امداد خراسان رضوی، ۲۰۰ میلیارد ریال در اختیار کلینیک کسب و کار خواف تخصیص می‌دهد تا بر پایه راهبردهای اشتغال و توانمند سازی محرومان، در اختیار متقاضیان اشتغال برای راه اندازی کسب و کار قرار گیرد.

آسوده افزود: به دنبال راه کارهایی هستیم تا با مشارکت مردم و خیرین، کمیته امداد را مردمی کنیم تا نیازی به جذب اعتبارات دولتی و حاکمیتی نباشد.

علی امرایی مدیرعامل شرکت فولاد سنگان هم در سخنانی گفت: فولاد سنگان در راستای مسئولیت‌های اجتماعی با نگاه توسعه متوازن و همه جانبه خواف علاوه بر اهدای جهیزیه و تبلت در طول فعالیتش در سنگان خواف با ساخت مدارس، خرید تجهیزات درمانی و پزشکی، اقلام بهداشتی و درمانی مورد نیاز ستاد مبارزه با همه گیری کرونا و کمک به آب رسانی روستایی سعی در کمک به توسعه و آبادانی خواف دارد.

وی مطرح کرد: با کمک دانشی دانشگاه تهران، ۸۵ صندوق خرد روستایی تشکیل شد و به اندازه سهم آورده مردم در این روستاها، فولاد سنگان کمک مالی بلاعوض کرد.

امرایی اعلام کرد: شرکت فولاد ۱۰۰ میلیارد ریال برای توسعه اشتغال در اختیار صندوق کار آفرینی امید قرار داد و برای اجرای ۴ بانده شدن جاده سنگان به تربت حیدریه، تعهد کمک مالی کرده است.

مدیرعامل فولاد سنگان یادآور شد: در طول دوران تحریم و شیوع کرونا که برخی شرکت‌ها با مشکل مواجه شدند، این شرکت با تمام توان توانست ساخت کارخانه کنسانتره را حدود یک سال زودتر به پایان برساند و تولید را آغاز کند.

حسین سنجرانی، فرماندار خواف نیز در این مراسم گفت: از سوی شرکت‌ها و خیرین معدنی، ۲۶ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در طرح‌هایی همچون مواسات مومنانه بین اقشار آسیب پذیر توزیع شد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.