معاون استاندار خراسان رضوی گفت: مشکلی در تامین شکر در کل کشور و همچنین خراسان رضوی وجود ندارد.

خراسان رضوی در تامین شکر مصرفی خود مشکلی ندارد

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی اشرفی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی در نشست کارگروه تنظیم بازار خراسان رضوی گفت:  خراسان رضوی در تامین شکر مصرفی خود مشکلی ندارد اما افزایش سهمیه این استان به‌ویژه در بخش صنف و صنعت از طریق مکاتبه با تهران پیگیری شده تا شکر مورد نیاز در اختیار واحدهای تولیدی قرار گیرد.
او با اشاره به افزایش قیمت شکر در سطح بازار افزود: تخصیص سهم بیشتری از شکر طرح تنظیم بازار به این استان، قیمت آن را متعادل خواهد کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی ادامه داد: برای تامین شکر مورد نیاز بخش‌های صنعتی و خانوار، باید از طریق پیگیری سازمان صمت و اداره کل غله تلاش شود تا این نیاز از طریق شکر تولیدی کارخانجات تامین شود.
اشرفی بیان کرد: برای تامین شکر سهمیه خانوار نیز مقرر است با پیگیری و مکاتبه سازمان‌های مربوطه به تهران و قول مساعد رئیس ستاد تنظیم بازار کشور مبنی بر عدم محدودیت در اختصاص شکر به خانوار، خللی در این بخش به وجود نیاید.
او تصریح کرد: با توجه به اینکه سهمیه خراسان رضوی از روغن طرح تنظیم بازار کشور به ماهانه ۹ هزار و ۷۰۰ تن رسیده و ۵۰ درصد از این میزان باید به صورت روغن خام در اختیار کارخانجات تصفیه روغن استان قرار بگیرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: لازم است نحوه توزیع روغن مجددا بازنگری و برای جذب بهتر روغن خام توسط کارخانجات استان تصمیمات آسان تری گرفته شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.