حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر سکولاریزه شدن حوزه، آرزوی استکبار جهانی دانست و گفت: باید امروز تمام حوزویان و رسانه ها حوزوی تلاش کنند تا آمال و آرزوی دشمنان خنثی شود.

سکولاریزه شدن حوزه، آرزوی استکبار جهانی

به گزارش قدس آنلانی، حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر، نائب رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در نشست هم اندیشی، گفت:  برخی که جبهه ندیده و مدافع حرم نبوده اند، اما خود را انقلابی قلمداد می کنند و سخنانی بیان می کنند که مورد تأیید رهبر معظم انقلاب نیست و در فعالیت ها خود دچار افراط و تفریط شده اند.

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب با بیان اینکه حوزه های علمیه ما بیدار و آگاه هستند، افزود: نهادها و ارگانهای فرهنگی، جهت خدمات و پشتیبانی علمی در حوزه های علمیه وجود دارد که تابع رهنمودهای رهبر معظم انقلاب هستند.

وی سکولاریزه شدن حوزه را آرزوی استکبار جهانی دانست و افزود: باید امروز تمام حوزویان و رسانه ها حوزوی تلاش کنند تا این آمال و آرزوی دشمنان در سکولاریزه کردن حوزه خنثی شود.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم را قلب تبنده حوزه های علمیه توصیف کرد و گفت: مجمع نمایندگان طلاب و فضلای از ۲۰۰ نفر به نمایندگی ۸۰ هزار نفر طلبه سراسر کشور انتخاب شدند که آنها هیأت رییسه این مجمع را انتخاب کردند.

وی با بیان اینکه امسال سال آخر این دوره مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه های علمیه است، گفت: سال آینده انتخابات مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه های علمیه پیش روی ما قرار دارد که باید از همین زمان برای حضور حداکثری طلاب در این انتخابات فعالیت کرد تا جلوی چند صدایی در حوزه گرفته شود.

منبع: خبرگزاری رسا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.