رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان اتومبیل مشهد گفت: جمعه بازار خودور یک معضل شهری است چون متاسفانه در تعارض با فعالیت نمایشگاه داران است. معمولا روز بازار ها صرفا جهت تنظیم بازار ایجاد می شوند این در حالی است که بازار خودرو به تنظیم بازار نیاز ندارد.

جمعه بازار خودرو معضل شهری است

حمید رضا حیدری رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان اتومبیل مشهد در توضیح وضعیت بازار خودرو در مشهد گفت: متاسفانه بازار خودرو هم به مانند دیگر مشاغل از رونق چندانی برخوردار نیست.

وی در پاسخ به این سئوال که جمعه بازار خودرو تا چه میزان توانسته است بر کسادی کار نمایشگاه داران تاثیر بگذارد گفت: وقتی بازاری رونق میگیرد که خط موازی نداشته باشد این در حالی است که جمعه بازار خودرو کارکردی موازی صنف ما است و از آن جایی که بر این بازار هیچ نظارت و مدیریتی وجود ندارد متاسفانه به یک بستر مناسبی برای ایجاد کلاهبرداری و این قضیه می تواند برای برخی از همشهریان مشهد مشکلاتی را ایجاد کند که طبق گزارش هایی که به دست ما میرسد و مراجعات برخی افراد باید بگویم که  این اتفاق عملا می افتد.

حیدری اضافه کرد: فروشگاه ها و نمایشگاه های سطح شهر همه اجاره و مالیات پرداخت می کنند این در حالی است که افرادی در این جمعه بازار بدون پرداخت هیچ عوارض و مالیاتی کسب درامد می کنند و برای شهرداری درامد زایی ایجاد می کنند.

وی افزود:از نظر من وهمکاران جمعه بازار خودرو یک معضل شهری است چون متاسفانه در تعارض با فعالیت نمایشگاه داران است. معمولا روز بازار ها صرفا جهت تنظیم بازار ایجاد می شوند این در حالی است که بازار خودرو به تنظیم بازار نیاز ندارد.

حمید رضا حیدری ادامه داد: از آن جایی که هیچ نظارتی بر کارکرد بازار خودرو وجود ندارد و عموما خودورهایی که در این بازارها معامله می شود مشکل سند یا رنگ و... دارند ما را روزانه با شکایات زیادی که در همین خصوص از سوی مردم به دست ما میرسد مواجه می کنند که متاسفانه به دلیل اینکه این معاملات وجه قانونی ندارد ماهم قادر به انجام  هیچ کمکی برای این افراد نیستیم.

وی گفت: من از همشهریان تقاضا دارم که هیچ خودرویی را در هیچ پارکینگی معامله نکنند و برای معامله و خرید وفروش اتومبیلشان به نمایشگاه های مجازی که زیر نظر اتحادیه فعالیت می کنند مراجعه کنند تا در صورتی که به کمک نیاز داشتند اتحادیه بتواند از حقوق این افراد حمایت کند.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.