مدیر مرکز قرآن کریم استان قدس رضوی از ارزشیابی پایان دوره کلاس های مجازی مهدالرضا(ع) در سراسر کشور خبرداد.

ارزشیابی پایان دوره کلاس های مجازی مهدالرضا(ع) در سراسر کشور

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام سید مسعود میریان، با اشاره به تغییراتی که در دوران شیوع ویروس کرونا در برنامه های قرآنی مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی ایجاد شده است، اظهار کرد: ارزشیابی پایان دوره کلاس های مجازی مهدالرضا(ع) با هدف بررسی اثربخشی این دوره های آموزشی در موضوعات روخوانی، روانخوانی، حفظ و ... چگونگی بازخورد آموزش مجازی، در حال اجرا است.

 وی با بیان اینکه این ارزیابی از یکم خرداد ماه شروع وتا دهم خرداد ۱۴۰۰از همه فراگیران مهدالرضا(ع) ادامه خواهد شد، افزود: با توجه به اینکه در دوران همه گیری بیماری کرونا بیشتر برنامه های این مرکز به سمت فضای مجازی سوق داده شده است با انجام ارزیابی از دوره کلاس های مجازی مهدالرضا(ع) در صورت اثر بخش بودن این آموزش ها در فضای مجازی این روند را در دوران پسا کرونا نیز ادامه خواهیم داد.

مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی گفت: در مجموع ۸۰۵ کلاس مهدالرضا(ع) در سطح کشور برپا شده است.

وی با بیان اینکه آموزش قرآن به بچه های  پیش دبستانی به روش قصه و بازی در سراسر کشور با نظارت مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی در مهدالرضا(ع) صورت می گیرد، گفت: از سال ۹۹ با توجه به شیوع بیماری کرونا کلاس های حضوری کاهش پیدا کرد و در حال حاضر حدود ۱۰ هزار قرآن آموز در بخش آموزش مجازی و حضوری  در کلاس های آموزشی مهدالرضا(ع) در سراسر کشور شرکت می کنند.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.