معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار گناباد گفت: افزایش مشارکت در انتخابات یک اصل مهم برای پاسداری از دستاوردهای نظام مقدس اسلامی است و باید از همه ظرفیت‌های موجود به منظور تبیین ضرورت حضور گسترده مردم در این رویداد مهم ملی بهره گرفت.

باید از همه ظرفیتها برای افزایش مشارکت انتخاباتی استفاده کرد

به گزارش قدس آنلاین، قاسمعلی طالبی شب گذشته در نشست برنامه‌ریزی برگزاری آیین سی و دومین سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در گناباد با اشاره به بیانات امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب افزود: حضور گسترده در انتخابات بسیار ضروری و حتی از نتایج آن مهمتر است و هر اندازه این شرکت آگاهانه و توام با بصیرت مردم باشد، بر وجهه ملی و بین المللی نظام تاثیر مثبت تری می گذارد.

وی ادامه داد: ما باید در کنار شرکت در انتخابات به عنوان تکلیف شرعی، سیاسی و اجتماعی از همه توان برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات بهره بگیریم.

معاون فرماندار گناباد گفت: مسوولان و متولیان و فعالان سیاسی، فرهنگی و اجتماعی باید اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات و معیارهای انتخاب نامزد اصلح را برای مردم تبیین کنند.

وی با اشاره به اینکه برخی اشخاص بر خلاف  سیاستهای نظام جمهوری اسلامی به دنبال کاهش مشارکت مردم و تئوریزه کردن آن در جامعه هستند، گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات، دشمنان را از نیل به اهداف خصمانه شان علیه این نظام ناامید و دوستان و دلسوزان انقلاب را امیدوار می کند.

طالبی از امام خمینی (ره) به عنوان احیاگر اسلام ناب محمدی و ترویج دهنده تفکر دینی و استقلال طلبی کشور بر مبنای ارزشهای اسلامی یاد کرد و گفت: بنیانگذار فقید انقلاب با ایستادگی در برابر لایحه کاپیتولاسیون ثابت کردند که تا چه اندازه در برابر اسقلال کشور مقابل کشورهای بیگانه و استکباری مستحکم ایستاده اند.

معاون فرماندار گناباد گفت: در بیانات بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی بعد از پروردگار متعال و اهل بیت عصمت و طهارت (ره) بیشترین کلمات و عبارات مربوط به مردم، لزوم خدمت صادقانه به مردم، تاثیرگذاری حضور آنان در صحنه های دفاع از دستاوردهای انقلاب و اهمیت آرای ملت در انتخابات بوده است.

وی گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا باید با برنامه ریزی مناسب آیین سی و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با رعایت پروتکلهای بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به نحو موثر برگزار و یاد و خاطره امام راحل و تاثیر اندیشه آن بزرگوار بر ابعاد ملی و بین المللی و بیداری اسلامی برای مردم و از جمله نسل جوان تبیین شود.

۲ هزار و ۳۰۰ نفر در قالب ۱۱۵ شعبه اخذ رای در گناباد دست اندرکار برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری،  ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی و میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هستند، که ۲۸ خردادماه برگزار می شود.

مرکز شهرستان ۹۳ هزار نفری گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.