سعید عزت اللهی با پیراهن شماره ۶ که سال‌ها تن جواد نکونام بود، حالا در تیم ملی ایران خودنمایی می‌کند.

 شکست بحرین راه صعود را هموار می‌کند

بازیکن سابق باشگاه ملوان که سابقه حضور درجام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را هم درکارنامه دارد، یکی از امیدهای ایران دربازی‌های سخت آتی است. عزت‌اللهی صعود از مرحله پیش مقدماتی را هرگز دور از ذهن نمی‌داند.

او دربدو ورود به تمرین تیم ملی فوتبال ایران به روزنامه قدس می‌گوید: «ما روزهای سرنوشت‌سازی پیش رو داریم. اما وقتی روحیه‌ها را می‌بینم به آینده تیم امیدوار می‌شوم. ما استعدادهای بزرگی در تیم ملی داریم و شایستگی کافی برای صعود از این گروه را هم داریم». عزت‌اللهی درباره جو اردوی تیم ملی گفت: «‌فضای بسیار خوبی حاکم است. تمام برنامه‌ریزی‌ها انجام شده تا تیم ملی دربهترین شرایط ممکن باشد. مشکلی از این بابت وجود ندارد. تمرینات منظمی را انجام دادیم. اردوی خوبی درکیش مد نظر است و اگر همه چیز روی برنامه پیش برود، صعود ازگروه دور از دسترس ما نیست».

از دیدار با هنگ کنگ تا نبرد با عراق

سعید درباره بازی‌های سختی که پیش روی تیم ملی است نیز گفت:«ما بازی اول را مقابل هنگ کنگ برگزار می‌کنیم که بعید است مشکلی برای ما پیش بیاید. ما این بازی را به چشم یک بازی تدارکاتی نگاه می‌کنیم. ما بازی سرنوشت‌سازی مقابل بحرین داریم. باید حتماً این بازی را ببریم. پس از بازی با بحرین با کامبوج بازی می‌کنیم. این بازی هم برای ما ساده است اما نباید آن را دست کم بگیریم. بازی آخر ما با عراق است که تکلیف صعود ما تا حد زیادی درآن بازی مشخص می‌شود. هرچند که من اعتقاد دارم اگر بحرین را ببریم بخش بزرگی از راه صعود را رفته‌ایم».

صحبت با آبی‌ها

صحبت از حضور تو در لیگ ایران و باشگاه استقلال هم بود. این اخبار چه اندازه به واقعیت نزدیک است؟ عزت‌اللهی درپاسخ می‌گوید:«برای باشگاه استقلال احترام قائلم. من صحبت‌هایی با برخی مسئولان این باشگاه داشتم اما نه درباره حضور دراستقلال! ».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.