بجنورد_ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: با دستگاه های اجرایی که در مسیر اجرای پروژه های عمرانی در استان مانع ایجاد می کنند برخورد جدی خواهیم داشت.

برخورد جدی در انتظار دستگاه مانع اجرای پروژه های عمرانی در خراسان شمالی
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، غلامرضا هوائی در دومین جلسه شورای فنی استان گفت: پیگیری ها و برخوردها در شورای فنی استان نباید به گونه ای باشد که این شورا تنها به محلی برای برخورد با پیمانکار تبدیل شود.
هوائی افزود: با دستگاه اجرایی که مانع کار پیمانکار و اجرای پروژه عمرانی است برخورد خواهیم داشت و در تخصیص اعتبار و امتیاز، ارزیابی عملکرد ملاک کار خواهد بود.
وی گفت: عملکردها نباید به گونه ای باشد که خاتمه پیمان موضوع اصلی دستورکارهای شورای فنی استان باشد بلکه با اجرای تصمیمات نباید اجازه دهیم حقی از مردم ضایع شود.
هوائی با بیان اینکه اختیارات مدیران نباید ناقض حقوق مردم باشد، همچنین بر رعایت حقوق دولت و مردم توسط کارفرما و پیمانکار تاکید کرد.
وی گفت: برخورد با بی کیفیتی مصالح مورد تاکید است و اداره کل استاندارد استان باید نسبت به این موضوع اهتمام ویژه ای داشته باشد و ذره ای کوتاه نیاید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.