مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه تعطیلی یا کاهش ساعت فعالیت ادارات به دلیل گرمای هوا نخواهیم داشت، گفت: تمرکز ما بر کنترل مصرف آب و برق در ادارات و حداقل خاموشی در منازل است.

فعالیت ادارات به دلیل گرمای هوا در مشهد محدود می‌شود؟

به گزارش قدس آنلاین، محسن نجات با اعلام این خبر اظهار کرد: در جلسات برگزار شده با دیگر مسئولین اجرایی تنها صحبت از مدیریت بار برق شده است. در جلساتی که با استاندار و معاونین آنان برگزار شد، توانستیم دیروز و امروز خاموشی برق در شهر نداشته باشیم.

وی افزود: باتوجه به دغدغه‌های شرکت برق قطعی برق خواهیم داشت اما در کنار آن مدیریت کنترل بار نیز باید صورت بگیرد.

برق اداراتی که مصرف برق را ۵۰ درصد کاهش ندهند، قطع می‌شود

مدیر کل بحران استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه تلاش داریم که قطعی برق را به حداقل برسانیم، عنوان کرد: اگر اداره‌ای مصرف برق خود را ۵۰ درصد کاهش ندهد، برق آن‌ها قطع خواهد شد. از چند روز گذشته گروه‌هایی از شرکت برق برای سرکشی و کنترل به ادارات مختلف سرزده‌اند.

نجات خاطرنشان کرد: طی روزهای اخیر برق چندین اداره و دستگاهی که مصرف برق خود را ۵۰ درصد کاهش ندادند، قطع شد. این روند در روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه تعطیلی ادارات به دلیل گرمای بی‌سابقه هوا نخواهیم داشت، تاکید کرد: تمرکز ما بر کنترل مصرف آب و برق در ادارات و حداقل خاموشی منازل در شهر است.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.