رییس هیات نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان مشهد گفت: از مجموع داوطلبان معترض به ردصلاحیت ها در جریان فرایند انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای این شهرستان صلاحیت ۱۸۷ داوطلب دیگر تایید شد.

صلاحیت ۱۸۷ داوطلب دیگر انتخابات شوراهای روستایی مشهد تایید شد

به گزارش قدس آنلاین، سید علی بامشکی  افزود: ۲۶۵ نفر از ردصلاحیت شدگان در هیات اجرایی و نظارت بخش های مرکزی رضویه و احمدآباد شهرستان مشهد در موعد مقرر اعتراض خود را تسلیم هیات نظارت شهرستان کردند که به موجب تبصره یک و سه ماده ۵۳ قانون انتخابات شوراهای اسلامی کشور به اعتراض آنان رسیدگی شد.

وی ادامه داد: به موجب تبصره چهار ماده ۵۳ و ۵۴ قانون انتخابات شوراها اعتراضات یاد شده در جلسات هیات نظارت شهرستان مشهد بررسی و دیروز شنبه ۱۵ خرداد نتیجه نهایی، جمع بندی شد و امروز یکشنبه ۱۶ خرداد نیز اسامی قطعی و نهایی به فرمانداری و بخش های مربوطه ابلاغ می شود.

رییس هیات نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان مشهد گفت: بر این اساس در بخش مرکزی از ۲۲۴ مورد اعتراض ۱۶۴ نفر تایید صلاحیت و ۶۰ داوطلب دوباره ردصلاحیت شدند.

بامشکی افزود: در بخش رضویه نیز از ۲۲ مورد اعتراض با تایید صلاحیت ۱۴ نفر و در بخش احمدآباد از ۱۹ مورد اعتراض با ۹ درخواست تایید صلاحیت موافقت شد و در مجموع از ۲۶۵ نفر معترض به روند تایید صلاحیتها در شوراهای روستایی مشهد با تایید صلاحیت ۱۸۷ داوطلب موافقت شد.

وی ادامه داد: پیش از این در جریان فرایند بررسی صلاحیتها در شوراهای روستایی شهرستان مشهد هزار و ۸۳۷ نفر در هیات های اجرایی و نظارت تایید صلاحیت شدند که با تایید ۱۸۷ نفر دیگر جمع کل نامزدهای این سه بخش به ۲ هزار و ۲۴ داوطلب رسید و در مجموع ۱۷۱ نفر یا انصراف داده و یا رد صلاحیت شده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.