مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: همزمان با میلاد امام هشتم (ع)، ۲۷۵ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهدا شد.

۲۷۵ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در خراسان رضوی اهدا شد

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در ارتباط ویدئو کنفرانسی با مراسم اهدای ۲۷۵ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند که در روز میلاد حضرت رضا (ع) برگزار شد، اظهار کرد: جوانان و ازدواج آنان مساله مهمی است که این امر باید سریع، کامل و قوی مدنظر قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با تأکید بر این‌که بخش عمده‌ای از مشکلات جوانان ما با ازدواج حل می‌شود، اضافه کرد: دستگاه‌ها و بخش‌های مرتبط که در حوزه جوانان مسؤولیت دارند، باید به این مسئله رسیدگی ویژه داشته باشند.

حبیب‌الله آسوده نیز در این مراسم، فرزندان مددجو را فرزندان ولایت دانست و اظهار کرد: فرصت برای خدمت‌گزاری و سپاس‌گزاری از این نعمت برای امدادگران کمیته امداد فراهم شده تا نگذاریم دختران و پسران این خانواده‌ها به لحاظ اقتصادی دچار نگرانی شوند.

وی ازدواج را امری پسندیده در نزد اهل بیت (ع) دانست و ادامه داد: کمیته امداد با همراهی نیکوکاران در حد بضاعت و توان در موضوع ازدواج فرزندان تحت حمایت، وارد میدان شده تا مشکلات اقتصادی موجب نگرانی جوانان نشود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی افزود: زندگی همراه با فراز و نشیب است که باید آن را با تدبیر و تلاش ساخت و در خصوص فرزندآوری و تربیت صحیح آن به‌خوبی اقدام کرد.

وی با بیان این‌که مسئله اقتصاد خانواده را نمی‌توان نادیده گرفت، گفت: بانوان با مشورت همسر خود می‌توانند با فراگیری مهارت، در خانه ایجاد درآمد کنند که در این راستا در کمیته امداد، برای نوعروسان و دامادها فرصت دریافت تسهیلات اشتغال و ایجاد شغل، وجود دارد.

آسوده اضافه کرد: با همکاری آستان قدس رضوی، تا ۳ سال خدمت مشاوره به نوعروسان تحت حمایت ارائه می‌شود.

جهیزیه‌های اهدایی شامل ۵ قلم کالای اساسی یخچال، گاز فردار، تلویزیون، ماشین لباسشویی اتوماتیک و جاروبرقی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.