اکران تابستان با نمایش فیلم سینمایی «دینامیت» به کارگردانی مسعود اطیابی کلید می‌خورد.

اکران تابستان با نمایش «دینامیت» آغاز می‌شود/ «درخت گردو» یا «روز صفر» از جمعه روی پرده می‌رود

به گزارش گروه فرهنگ و هنر قدس آنلاین، پس از کش و قوس‌های فراوان بالاخره تصمیم گیری برای اکران تابستان به نتیجه رسید و روز گذشته در جلسه شورای صنفی نمایش اکران فیلم کمدی «دینامیت» به کارگردانی سیدمسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی ابراهیم عامریان از فردا چهارشنبه قطعی شد.

این در حالی است که مرتضی شایسته دبیر شورای صنفی نمایش، خبر از اکران دو فیلم دیگر یعنی«روز صفر» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سعید ملکان و «درخت گردو» به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی سیدمصطفی احمدی را هم داده است و در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین عنوان کرد که امروز تصمیم نهایی برای انتخاب یکی از این دو فیلم گرفته خواهد شد و گزینه نهایی از روز جمعه نیز اکران خود را در کنار «دینامیت» آغاز خواهد کرد.

شایسته با ابراز امیدواری نسبت به استقبال مردم از سینماها یادآور شد: با توجه به رعایت پروتکل‌ها و اکران فیلم‌های جدید امیدواریم که استقبال خوبی از سینما صورت بگیرد. در کنار این طرح‌های حمایتی هم برای فیلم‌های در حال اکران داریم و مبلغ حمایت از فیلم‌ها و حق پخش اگهی را افزایش دادیم و دو و نیم میلیارد به فیلم ها داده خواهد شد و از طرفی دیگر تبلیغاتی هم صورت می‌گیرد.

وی در خصوص همکاری صدا و سیما در پخش تیزرهای فیلم‌های در حال اکران تأکید کرد: همین حالا هم تیزرهای دو فیلم «خورشید» و «لاله» از تلویزیون پخش می‌شود و احتمالاً برای فیلم‌های جدید هم این روند ادامه پیدا خواهد کرد.

براساس این گزارش، بیش از سه ماه است که ترکیب فیلم‌های در حال اکران تغییری نداشته و از اواخر سال گذشته تاکنون سینماها با نمایش فیلم‌های نوروزی به فعالیتشان ادامه می دادند، در حالی که آمارها نشان می‌دهد فیلم‌های موجود دیگر کشش ادامه اکران را ندارند و سهم قابل توجهی از فروش را در این سه ماهه به خود اختصاص نداده‌اند. با این حال اما اکران یکی از دو فیلم «روز صفر» و «زیر درخت گردو» که هر دو در جشنواره فجر مورد توجه منتقدان و تماشاگران بودند در کنار یک فیلم کمدی با ترکیب بازیگران امتحان پس داده در این ژانر احتمال استقبال مردم از سینماها را بیشتر خواهد کرد. به جز فیلم‌های مطرح شده، سه فیلم «زد و بند»، «سیاه باز» و «مورچه خوار» نیز برای نمایش در سینماها اعلام آمادگی کرده‌اند که قرار است طی هفته‌های آتی برای اکران آنها نیز تصمیم گیری شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.