استاندار خراسان رضوی در ادامه سفرهای شهرستانی خود به شهرستان بجستان سفر کرد.

سفر استاندار خراسان رضوی به شهرستان بجستان

به گزارش قدس آنلاین ، استاندار خراسان رضوی در ابتدای ورود به بجستان وارد شهر یونسی از توابع این شهرستان شد و بعد از آن که مورد استقبال ائمه جمعه بجستان و یونسی و مسوولان دستگاههای اجرایی، سیاسی و امنیتی این شهرستان قرار گرفت با حضور در گلزار شهدای این شهر با آرمانهای شهدا تجدید بیعت کرد.

معتمدیان در این سفر که ۱۶ مسوول ارشد استانی وی را همراهی می کنند ضمن دیدار با مردم و بازدید از شهر یونسی با تعدادی از خانواده  های معظم شهدا و ایثارگران بجستان دیدار خواهد کرد.

بازدید از روستای قاسم آباد به عنوان محروم ترین روستای بجستان و بررسی مسائل و مشکلات بخشهای مختلف بجستان در حوزه های اقتصادی، محورهای مواصلاتی، فرهنگی و اجتماعی از دیگر بخشهای سفر یک روزه استاندار خراسان رضوی به این شهرستان است.

فرماندار بجستان در حاشیه مراسم ورود استاندار خراسان رضوی گفت: ۴۴ مصوبه در زمینه مسائل و مشکلات بجستان پیش از سفر استاندار خراسان رضوی و طی ۲ ماه گذشته با حضور تعدادی از مسوولان و مدیران کل استانداری مورد بررسی قرار گرفت و جمع بندی شد.

حسین ابراهیمی کردیانی مهمترین تنگناها و دغدغه های شهروندان بجستانی را تامین آب شرب سالم و بهداشتی، بهداشت و درمان، محورهای مواصلاتی روستایی، مسائل آموزشی، تقویت شهرداریها و دهیاریها، توجه به بازسازی بافتهای فرسوده و مسایل عمرانی ذکر کرد و افزود: این مسائل جمع بندی شده است و در سفر استاندار خراسان رضوی مورد بررسی قرار می گیرند.

وی ادامه داد: بخش یونسی بجستان یکی از مناطق محروم این شهرستان  است که در ابتدای ارتقای این منطقه به شهرستان برای آن که شاخصه های آن به حد لازم برسد جزء مناطق برخوردار اعلام شد و این ظلمی به مردم این بخش بود.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.