مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری شهرداری مشهد از فراهم شدن امکان بهره مندی رانندگان حوزه حمل و نقل بار درون شهری از بسته های بیمه ای با شرایط ویژه خبر داد.

 خدمات بیمه ای با شرایط ویژه برای رانندگان حوزه حمل بار

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، علی باخرد در این خصوص گفت: یکی از برنامه های اصلی سازمان ارائه خدمات رفاهی و حمایت از رانندگان است که بی شک تسهیل شرایط استفاده از بیمه های مختلف، یکی از مهمترین این برنامه ها محسوب می شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در این زمینه، اظهارکرد: پیش از این بسته ویژه آزمایشات پزشکی به رانندگان حوزه حمل و نقل بار درون شهری ارائه شده و درحال حاضر نیز بسته بیمه ای شامل بیمه نامه های ثالث، بدنه، آتش سوزی، مسئولیت و عمر با شرایط ویژه در دسترس این عزیزان قرار دارد.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری شهرداری مشهد در خصوص جزئیات این بسته، گفت: رانندگان می توانند با مراجعه به محل سازمان از بین بیمه های ارائه شده توسط شرکت های بیمه ای طرف قرارداد، بیمه دلخواه خود را با شرایط پرداخت ۳۰درصد نقد و الباقی در اقساط ۸ماهه دریافت کنند.

باخرد ادامه داد: امیدواریم بزودی بتوانیم خدمات دیگری را به فعالان حوزه حمل ونقل بار درون شهری ارائه دهیم که این خدمات پس از قطعی شدن به اطلاع رانندگان حمل و نقل بار درون شهری خواهد رسید.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.