مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد از برقراری پروازهای استان‌های جنوبی به مشهد خبر داد.

پروازهای استان‌های جنوبی به مشهد همچنان برقرار است

به گزارش قدس آنلاین، حسن جعفری کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی در خصوص آخرین وضعیت پروازها به مشهد در شرایط فعلی کرونا گفت: هر دستورالعملی که از سوی ستاد ملی و استانی کرونا ابلاغ شود سازمان هواپیمایی کشوری و همچنین فرودگاه مشهد ملزم به پذیرش است.

او با تاکید بر اینکه ما با ستاد مقابله با کرونا همکاری داریم، افزود: در حال حاضر پروازهای استان‌های جنوبی از قبیل بندرعباس، سیستان‌بلوچستان و بوشهر به مشهد برقرار است و چنانچه قرار بر لغو این پروازها باشد باید ستاد ملی مقابله با کرونا برنامه‌ریزی کند.

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد در خصوص تست کرونا و ثبت آزمایشات مسافران در سامانه ماسک، ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی در فرودگاه تب سنجی را انجام می‌دهد؛ اما نتیجه آزمایشات در سامانه ماسک در مبداء بررسی می‌شود به این معنا که مسافرانی که از بندرعباس قصد سفر به مشهد را دارند درصورت مثبت بودن تست کرونای‌شان در همان فرودگاه بندرعباس از سفرشان جلوگیری می‌شود و نه در مشهد.

جعفری در خصوص پروازهای خارجی نیز بیان کرد: در حال حاضر پروازهای خارجی به مشهد هم برقرار است؛ اما تمام مسافرانی که از خارج از کشور وارد مشهد می‌شود، مورد غربالگری قرار می‌گیرند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.