سخنگوی شورای صنفی نمایش از نمایش ۳ فیلم تازه در سینماها و اختصاص یک میلیارد تومان حمایت مالی به «دینامیت» خبر داد.

سه فیلم به چرخه اکران اضافه می‌شود/ سازمان سینمایی به وعده خود عمل کرد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر قدس آنلاین، مرتضی شایسته دبیر شورای صنفی نمایش با اشاره به خروجی جلسه امروز شورای صنفی نمایش اظهار کرد: فیلم سینمایی «مورچه‌خوار» به کارگردانی شاهد احمدلو و تهیه‌کنندگی کیان باباییان از ۲۳ تیرماه و فیلم سینمایی «قصه عشق پدرم» به کارگردانی محمدرضا ورزی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شریفی‌نیا از ۳۰ تیرماه اکران می‌شوند.

وی در ادامه عنوان کرد: همچنین فیلم سینمایی «پوست» به کارگردانی بهمن و بهرام ارک و تهیه‌کنندگی محمدرضا مصباح نیز از اول محرم ۱۴۰۰ در سینماها به نمایش درخواهد آمد.

شایسته با اشاره به این که فروش فیلم «دینامیت» به بیش از دو میلیارد رسیده است، گفت: شورای صنفی نمایش به صاحبان این فیلم اعلام کرده به دلیل فروش بالای ۲ میلیارد تومانی «دینامیت» می‌توانند یک میلیارد تومان را از سازمان سینمایی دریافت کند.

به گفته دبیر شورای صنفی نمایش، کلیه آثار سینمایی که از ۱۰ تیرماه اکران شده‌اند اگر فروش دو میلیاردی داشته باشند، یک میلیارد تومان از وعده‌های سازمان سینمایی به آنها تعلق خواهد گرفت و اگر این فروش به پنج میلیارد برسد مجدداً یک و نیم میلیارد دیگر به آنها اختصاص پیدا می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.