بجنورد- استاندار خراسان شمالی گفت: ساخت زائر سرا یک پروژه عام المنفعه است لذا مشارکت تمام دستگاه های اجرایی استان در ساخت زائر سرا ضرورت دارد تا با ساخت آن تمام مردم منتفع شوند.

ضرورت مشارکت تمام دستگاه های اجرایی در ساخت زائر سرا

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی محمد علی شجاعی در نشستی با نماینده ولی فقیه استان و مدیران متولی در حوزه ساخت زائر سرا افزود: علاوه بر مشارکت دستگاه های اجرایی، تمام شهرداری های ۲۴شهر استان نیز برای ساخت زائر سرا باید اعتبارات لازم را تخصیص دهند.

وی با بیان اینکه در هفته جاری باید شاهد شروع عملیات ساخت زائر سرا در مشهد مقدس باشیم، خاطرنشان کرد: برخی دستگاههای اجرایی نیز با تعامل و هم افزایی با بخش خصوصی نیز در ساخت این پروژه مشارکت کنند.

 نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی نیز در این نشست با تاکید بر اینکه زائر سرا متعلق به تمام مردم استان است، گفت: نگاه ما باید مشارکت حداکثری در ساخت زائر سرا باشد.

حجت الاسلام والمسلمین نوری افزود:این زائرسرا برای بهره‌مندی افراد کم‌درآمد ساخته می‌شود تا بتوانند با حداقل هزینه به زیارت حرم مطهر رضوی نائل شوند.

گفتنی است در این نشست مباحثی همچون تامین منابع مالی ، اختصاص یک درصد از اعتبارات ۱۴۰۰هر شهرستانها به شهرداری ها جهت کمک به ساخت زائر سرا، اختصاص اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه، پیگیری کمک نقدی توسط وزارت راه و شهرسازی، پیگیری مصالح مطرح شد.

 

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.