در نخستین جشنواره ملی شعر و داستان کودک و نوجوان «دوست من کتاب» در بخش نویسندگی و شاعری، خراسان رضوی رتبه های برتر را بدست آورد.

 کسب دو مقام برگزیده از خراسان رضوی در جشنواره ملی «دوست من کتاب»

به گزارش قدس آنلاین، آئین اختتامیه نخستین جشنواره ملی شعر و داستان کودک و نوجوان «دوست من کتاب»  با معرفی برگزیدگان این جشنواره به میزبانی همدان برگزار شد.

بر این اساس مصطفی دهگان از خراسان رضوی به همراه آرنیکا فروتن از سیستان و بلوچستان و آذین عینعلی از همدان در بخش نویسندگان کودک به عنوان برگزیده توسط هیأت داوران شناخته شدند.

همچنین در بخش شاعران بزرگسال شعر نوجوان، سعید موسوی‌زاده از خراسان رضوی رتبه برتر را به خود اختصاص داد و دادیار حامدی از مازندران رتبه دوم و طیبه شامانی از تهران و زهرا آقامیرزایی از همدان به طور مشترک رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

در بخش نویسندگان نوجوان الهه فریدی از مازندران، شکیبا خاکزاد از اصفهان و مهدیه بیاتی از همدان به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

در بخش نویسندگان بزرگسال داستان کودک مهدی عصاره از خوزستان و ریحانه آبشاهی از استان گلستان به طور مشترک رتبه سوم، زهرا داوری از استان خراسان شمالی رتبه دوم را کسب کرد و هیأت داوران در این بخش اثری را حائز رتبه برتر نشناخت.

در بخش نویسندگان بزرگسال داستان نوجوان هیأت داوران پگاه نیک‌طلب را از تهران شایسته تقدیر دانست و زینب توقع همدانی از همدان رتبه سوم، معصومه دین محمدی از زنجان رتبه دوم و ژیلا طاهری تیزرو از همدان را به عنوان رتبه برتر معرفی کردند.

در بخش شاعران کودک آروین حیدری از خوزستان و امیررضا شیخی‌پور از گیلان به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

 در بخش شاعران بزرگسال شعر کودک، سمیه بابایی رتبه سوم، پیوند فرهادی رتبه دوم و مریم اسلامی همگی از تهران رتبه برتر را کسب کردند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.