معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از افتتاح پارکینگ پرستار پس از ۶ سال با اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی خبرداد.

 افتتاح پارکینگ پرستار پس از ۶ سال با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، خلیل الله کاظمی در آیین بهره برداری از پارکینگ طبقاتی پرستار که با حضور شهردارمشهد، فرماندار مشهد و جمعی از اعضای شورای شهر برگزار شد، اظهار کرد: این پروژه در سال ۹۴ از سوی شهرداری آغاز شد و یکسال و نیم تملک آن زمان برد.

وی ادامه داد: در سال ۹۷ تنها پی این پروژه کنده شده بود؛ تا اینکه اواخر همان سال اعتبار تامین شد و امروز در مساحت هزار مترمربع و با زیربنای ۱۰ هزار متر مربع ، ۲۳۰ جای پارک و اعتبار ۵۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد بیان کرد: در حال حاضر با توجه به حجم بالای ترافیک این منطقه از عموم مردم تقاضا داریم از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

کاظمی تصریح کرد: ما در مشهد ۱۴ پارکینگ مکانیزه داشتیم که قرار بر آن بود مورد مزایده قرار گیرد، اما آهن آلات این پروژه ها را به مبلغ کمی از ما خریداری می کردند با این وجود با کمک شرکت های دانش بنیان اولین پارکینگ مکانیزه را در باغ ملی افتتاح کردیم.

وی خاطرنشان کرد: چهار پارکینگ دیگر در پیام، ارشاد، امام رضا (ع) و آزادشهر برای تجهیز در دست پیمانکار است و تا ۲۰ مرداد پارکینگ آزادشهر به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.