رییس انجمن پارادوومیدانی فدراسیون جانبازان و معلولین با اشاره به مصدومیت نایب قهرمان پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو گفت: پزشکان باید در باره شرایط وی نظر دهند اما تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا وی به توکیو برسد.

رییس انجمن پارادوومیدانی: امیدواریم امیری به پارالمپیک برسد

به گزارش قدس آنلاین، «حامد امیری» یکی از امیدهای کسب مدال طلا ایران در پارالمپیک توکیو اعلام کرد که به خاطر مصدومیت از ناحیه بازو نمی‌تواند در پارالمپیک توکیو شرکت کند و این پایانی بر ورزش وی در رشته پارادوومیدانی است.

«بهمن رضایی» رییس انجمن پارادوومیدانی فدراسیون جانبازان و معلولین در واکنش به مصدومیت «حامد امیری» اظهار داشت: بعد از اردوی لاهیجان ملی‌پوشان دوومیدانی برای استراحت به مرخصی رفتند و از آنجا بود که حامد امیری خبر مصدومیتش را منتشر کرد. او ورزشکار باتجربه و یکی از امیدهای ما برای کسب مدال طلا است. از این خبر شوکه شدم چرا که نمی‌خواهیم به راحتی این قهرمان ملی را از دست بدهیم.

وی ادامه داد: به عنوان رییس انجمن پارادوومیدانی این مصدومیت را به دبیر فدراسیون جانبازان و دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک گزارش و از آنان درخواست کمک کردم. امیری از پارالمپین‌های باتجربه ما هستند و نمی‌توانیم به راحتی وی را از دست بدهیم. نه ما و نه خود او از شرایطی که به وجود آمده راضی نیستیم. به زودی پزشکان شرایط امیری را بررسی خواهند کرد تا میزان مصدومیت این قهرمان ملی مشخص شود.

رییس انجمن پارادوومیدانی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین افزود: ۲ سال است که امیری در اردوهای متوالی به سر می‌برد و هدف او کسب مدال طلا پارالمپیک است. او برای رسیدن به این هدف میلیون‌ها تومان هزینه کرده و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا او بتواند در المپیک حضور داشته باشد. البته این به میزان مصدومیت دارنده مدال نقره پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو بستگی دارد.

رضایی گذری بر گلایه‌های امیری زد و عنوان کرد: امیری حق دارد گلایه‌مند باشد زیرا در این ۲ سال تلاش زیادی کرده و ممکن است مصدومیت مانع افتخارآفرینی او در توکیو شود امیدوارم شاهد درخشش امیری در توکیو باشیم.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.