مخاطبان هنرهای تجسمی می‌توانند در چند نمایشگاه مجازی از آثار هنری بازدید کنند.

در خانه گالری‌گردی کنید

به گزارش گروه فرهنگ و هنر قدس آنلاین، تعدادی از گالری‌ها در روزهای شیوع کرونا با استفاده از فضای مجازی فرصتی را برای علاقه‌مندان هنر فراهم کرده‌اند تا در فضایی امن به تماشای آثار هنری بپردازند.

تام: نمایشگاه آثار فاطمه زهتاب با عنوان «شهود» در وبسایت گالری تام به نشانیtamgallery.com   قابل مشاهده است.  

اعتماد: تور مجازی نمایشگاه آثار علی رضا الهی با عنوان «باف-تن» و نمایشگاه آثار ابوالفضل عرب بیگی در سایت گالری اعتماد به نشانی www.galleryetemad.com برپاست.

آرت گالریز: دومین پروژه آرت روم با عنوان «مادر» با آثار گروهی از هنرمندان در وبسایت Artgalleries.ir  برپاست.

گلستان: نمایشگاه آنلاین نقاشی‌های علیرضا اسماعیلی از ۲۵ تیر تا ۱۳ مرداد در وب سایت گالری گلستان به نشانی www.golestangallery.com برپاست.

راه ابریشم: نمایشگاه آنلاین"ماهی بزرگ" با آثاری از مرتضی نیک‌نهاد در وب‌سایت گالری راه ابریشم به نشانی www.silkroadartgallery.com برپاست.

ویمئو: نمایشگاه مجازی گذر با آثاری از تارا ابطحی، هانیه کاشانی، شیوا سیدی، فرناز ناصربخت و حسام نیک‌ فال تا ۵ شهریور در نشانی vimeo.com/۵۶۷۴۳۹۷۳۱ برپاست.

نگر: بازدید مجازی از آثار نمایشگاه گروهی «خبره نگر» با آثاری از  ناصر اویسی، حسینعلی ذابحی، جمشید سماواتیان، محمد فاسونکی، ابراهیم فرجی، سیراک ملکونیان، فرشید ملکی و منوچهر نیازی در سایت گالری نگر به نشانی www.negarartgallery.com امکانپذیر است.

آریا: نمایشگاه گروهی آنلاین با عنوان «تغییر پی در پی» در سایت گالری آریا به نشانی https://ariaart.gallery  قابل مشاهده است.

ِاو: پروژه «اِوآنلاین» برای معرفی و فروش آنلاین آثار هنرمندان شهرهایی به‌جز تهران در نشانی @ ev.artgallery  برپاست.

آرت‌یونیتی: نمایش مجموعه‌ «خانه‌های خاموش» منتخبی از آثار فاطمه طراح به صورت آنلاین در صفحه اینستاگرام آرت‌یونیتی @artunity.art قابل مشاهده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.