دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر خراسان رضوی گفت: در شب و روز عید فرخنده غدیر، یک میلیون و ۱۱۰ هزار وعده غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند در مناطق محروم استان توزیع می‌شود.

عیدغدیر یک میلیون وعده غذای گرم بین نیازمندان خراسان رضوی توزیع می‌شود

به گزارش قدس آنلاین،حجت الاسلام سعید آخوندی افزود: آزادی ۱۱۰ زندانی معسر، ایجاد ۱۱۰ اشتغال برای خانواده‌های سادات مستمند، تهیه ۱۱۰ هزار بسته آب معدنی و ارسال برای مردم خوزستان از دیگر برنامه‌های ویژه عید غدیر در خراسان رضوی است.

وی ادامه داد: برگزاری هزار و ۴۰۰ مراسم جشن که نیمی از آن در مشهد است، آذین بندی ۴۰ خیابان غدیری که ۱۴ خیابان در مشهد است و نورافشانی نقاط مختلف مشهدالرضا در ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه شب عید غدیر برخی دیگر از برنامه هایی است که به مناسبت عید غدیر اجرا خواهد شد.

 دبیر بنیاد بین المللی غدیر خراسان رضوی اظهار داشت: با همکاری مرکز امور مساجد خراسان، امامان جماعت مساجد، خطبه غدیر را در ۱۰ شب برای نمازگزاران بیان خواهند کرد و در صورت موافقت ستاد مقابله با کرونای استان، رویداد تاریخی غدیر خم در صحن غدیر حرم مطهر رضوی، پارک کوهسنگی و پارک ارم در منطقه پنج تن مشهد بازسازی می‌شود.

حجت الاسلام آخوندی با بیان اینکه امروز مناسک و شعائر غدیر رونق دارد، افزود: نیازمند رونق مباحث معارفی این مناسبت مهم تاریخ اسلام نیز هستیم و به همین مناسبت ۱۱۰ مسجد استان شناسایی شده اند تا به عنوان پایگاه تخصصی ترویج معارف غدیر فعال شوند.

وی گفت: بنیاد غدیر بودجه خاصی ندارد و با کمک مردم، خیران و استفاده از دستگاههای فرهنگی برنامه‌های خود را اجرا می‌کند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.