رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: واکسیناسیون کرونا در حوزه زیرپوشش این دانشگاه در غرب خراسان رضوی روزانه به ۲ هزار و ۵۰۰ دوز افزایش یافته است.

واکسیناسیون کرونا در سبزوار به ۲۵۰۰ دوز در روز افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین،  دکتر علیرضا مسلم امروز  در حاشیه بازدید از یک پایگاه ویژه واکسن کرونا افزود: از نخستین مرحله ایمن‌سازی علیه کرونا در سبزوار تاکنون ۲۱ هزار و ۵۰ نفر از گروه‌های هدف شامل کادر بهداشت و درمان، سالمندان مراکز شبانه روزی بهزیستی و گروه‌هایی از پاکبانان، بیماران خاص و جانبازان در شهرستان های زیرپوشش این دانشگاه واکسینه شده‌اند.

وی با اشاره به افزایش واکسیناسیون کرونا در سبزوار ادامه داد: همچنین تاکنون ۵۱ هزار و ۵۳۹ نفر دیگر که عمده آنها افراد بالای ۶۰ سال هستند مرحله نخست واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: واکسیناسیون کرونا در مناطق زیرپوشش این دانشگاه در پنج پایگاه با ۶۱ کادر درمان و ۴۲ مرکز حدمات جامع  سلامت با ۴۲ تیم انجام می شود.  

وی افزود: واکسیناسیون کرونا برای سایر افراد جامعه و دیگر گروه‌ها نیز بر اساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت مرحله به مرحله انجام خواهد شد.

مرکز آموزشی، درمانی واسعی در سبزوار بطور ویژه برای پذیرش بیماران مشکوک به ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در نظر گرفته شده است.

۳۷ مرکز بهداشتی درمانی، ۱۹۴ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به جمعیت نیم میلیون نفری شهرستان‌های سبزوار، جوین، داورزن، جغتای، خوشاب و ششتمد در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.