رییس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان خراسان رضوی گفت: این استان ۵۱۰ زندانی جرائم غیرعمد دارد که هم‌اکنون برای پرداخت بدهی مالی خود چشم به دست نیکوکاران نوع‌دوست استان دارند.

۵۱۰ زندانی جرائم غیرعمد خراسان رضوی چشم‌انتظار کمک نیکوکاران

به گزارش قدس آنلاین، جواد غفاریان طوسی اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن دهه امامت و ولایت و در آستانه عید غدیر خم، رهایی ۱۱۰ زندانی جرائم غیرعمد در این ایام هدفگذاری شده است.

وی افزود: به‌تازگی نیز یک پزشک مسلمان هندی، مشروط به گمنام ماندن، در ۲ مرحله مبلغ یک میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال را برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اختصاص داده است که با این اقدام خیر، زمینه آزادی ۶ زندانی بدهکار در استان فراهم شد.

رییس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان خراسان رضوی با اشاره به شرایط شیوع کرونا اظهار کرد: برای جلوگیری از بروز مشکلاتی که ممکن است از مراجعه حضوری خیران به ستاد دیه استان بروز یابد، امکان پرداخت برخط (آنلاین) وجوه برای آزادی زندانیان نیازمند از طریق درگاه اینترنتی ستاد به نشانی www.khorasanipro.ir فراهم شده است.
غفاریان طوسی ادامه داد: شهروندان نیکوکار می‌توانند از طریق حساب سیبای بانک ملی به شماره ۰۱۰۵۹۴۶۹۴۸۰۰۷، کارت بانک ملی به شماره ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۹۳۲۹، کارت بانک صادرات به شماره ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۱۴۱۹۸۸ و حساب سپهر بانک صادرات به شماره ۰۱۰۸۰۱۱۵۵۰۰۰۱ کمک‌های خود را برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد پرداخت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.