رسانه‌های آمریکایی خبر دادند، وقوع گردباد در مناطقی از ایالت میشیگان این کشور باعث تخریب گسترده و قطعی برق هزاران نفر شده است.

 گردباد، برق هزاران آمریکایی را در میشیگان قطع کرد

قدس آنلاین: گردباد طی روزهای شنبه و یکشنبه در مناطق وسیعی از ایالت میشیگان آمریکا به ویژه شهرهای «فلینت» و «دیترویت» برای ساکنان این مناطق دردسرساز شده است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس خبر داد، بعد از انتشار برخی گزارش‌ها درباره وضعیت نابسامان مناطقی از ایالت میشیگان در نتیجه وقوع گردباد، اداره ملی هواشناسی آمریکا (NWS) تایید کرد که گردباد به شهرهای فلینت و دیترویت در این ایالت رسیده است.

طبق گزارش این رسانه آمریکایی، گردباد طی روزهای شنبه و یکشنبه در ایالت میشیگان باعث قطع برق هزاران نفر شده و به تعدادی از منازل مسکونی و راه‌های مواصلاتی و تاسیسات آسیب جدی زده است.

پیشتر برخی رسانه‌های محلی در آمریکا به نقل از ساکنان شهرهای فلینت و دیترویت خبر داده بودند که در نتیجه توفان و گردباد برق آنها قطع شده است.

مسئولان شرکت برق در ایالت میشیگان اذعان و تایید کردند که برق ۱۳۵ هزار نفر از مشترکان در شهرستان‌های «اوکلند» و «میکام» در نتیجه آسیب ناشی از وزش باد شدید قطع شده است.

عصر روز شنبه در رسانه‌ها گزارش شده بود که باد شدید و گردباد باعث آسیب به تاسیسات توزیع برق و اختلال گسترده برق مصرفی برای ۱۳۳ هزار و ۲۰۰ مشترک شد.

بنا بر گزارش رسانه‌های آمریکایی، گردباد و توفان در حومه شهر دیترویت باعث وقوع سیل هم شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.