شهردار قوچان گفت: ۲۰ دستگاه اتوبوس واحد درون‌شهری در قوچان فعال است که برای نوسازی این ناوگان قریب به چهار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

نوسازی ناوگان اتوبوسرانی قوچان ۴ میلیارد تومان نیاز دارد

به گزارش قدس آنلاین، جلال حسن‌زاده بردر افزود: از محل اعتبارات سازمان همیاری شهرداری‌ها، تفاهم‌نامه‌ای برای بازسازی ناوگان اتوبوس‌رانی این شهر منعقد شده که قرار است در مرحله اول ۱۰ دستگاه اتوبوس واحد، نوسازی و یا بازسازی شود.

وی اضافه کرد: در این بخش در ۲ مرحله، ۹۰۰ و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار جذب شده و از محل یارانه بلیت باقی‌مانده سال‌های گذشته نیز ۲۵۰ میلیون تومان توسط سازمان همیاری شهرداری‌ها به‌صورت اوراق برای قوچان اختصاص یافته است که تا سال ۱۴۰۲ نقد می‌شود.

شهردار قوچان یادآورشد: از محل موافقتنامه با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خراسان رضوی هم برای نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی قوچان ۱۴۳ میلیون تومان منظور شده است که در مجموع یک میلیارد و ۶۹۳ میلیون تومان اعتبار می‌شود.

حسن‌زاده تصریح کرد: استعلام از ۲ شرکت استانی برای این موضوع صورت گرفته که مجوز ترک تشریفات برای در اختیار دادن نوسازی اتوبوس‌های درون‌شهری قوچان از استانداری دریافت شده و هم‌اکنون ۷ دستگاه وارد مرحله بازسازی‌ شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ۳۶ دستگاه اتوبوس واگذارشده به بخش خصوصی در سال‌های گذشته نیز نیازمند بازسازی کامل هستند، گفت: برای ۱۰ دستگاه باقی‌مانده از اتوبوس‌های فعال درون‌شهری قوچان هم ۲ میلیارد تومان نیاز است که در صورت تأمین اعتبار می‌توان آن‌ها را نیز وارد مرحله نوسازی و بازسازی کرد.

شهرستان قوچان در فاصله ۱۳۷ کیلومتری شمال غربی مشهد قرار دارد.

منبع: ایرنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.