معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد از برگزاری جشنواره عکس از آذین‌بندی محلات به مناسبت دهه ولایت و عید سعید غدیر خبرداد.

 جشنواره آذین بندی محلات در مشهد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، یوسف اسماعیل زاده در این خصوص، اظهار کرد: این برنامه مشارکتی ویژه دهه ولایت با مشارکت بنیاد غدیر، صدا و سیما و سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد در سطح محلات مشهد برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: شهروندان می‌توانند با ارسال تصاویر با موضوع آذین‌بندی خانه، محله یا مغازه به نشانی اینستاگرامی bonyad_ghadir_khorasan در این رویداد فرهنگی شرکت کنند.

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد با اشاره به جوایز پیش‌بینی شده برای این جشنواره، تصریح کرد: ۵ سکه ربع بهار به پنج نفر اول برگزیده در این مسابقه، ۵ کمک هزینه سفر به قم به مبلغ ۲۰ میلیون ریال و ۵۰ عدد جایزه ۲ میلیون ریالی شامل جوایز معنوی و فرهنگی برای برگزیدگان این جشنواره تخصیص یافته است.

اسماعیل زاده خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار تا ۸ مردادماه ۱۴۰۰ تعیین شده و آثار برگزیده از شبکه استانی تلویزیون خراسان رضوی، پخش خواهد شد. همچنین سه ویژه برنامه دیگر با عنوان های سفره‌های گسترده (اطعام نیازمندان)، فرزندان علی و کاروان شادی با مشارکت سازمان فرهنگی و اجتماعی و بنیاد غدیر به مناسبت این ایام درحال برگزاری است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.