آیین افتتاح هشتاد هزارمین واحد طرح مسکن محرومان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، یادواره مرحوم علیرضا تابش، در روستای "اسفیوخ" از توابع بخش مرکزی تربت‌ حیدریه، با حضور ویدئوکنفرانسی معاون رییس جمهوری و رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برگزار شد.

۸۰ هزارمین واحد مسکن محرومان در تربت‌ حیدریه افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین، مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تربت‌ حیدریه در این آیین گفت: سهمیه این شهرستان برای ساخت محرومان ۲۸۹ واحد تعیین شده بود که تماما به بانک‌های عامل معرفی و عملیات ساخت آنها آغاز شده است.

اصغر کوهسرخی افزود: تاکنون برای ساخت این واحدها ۱۱۰ میلیارد ریال تسهیلات و ۵۱ میلیارد ریال کمک بلاعوض پرداخت شده که سهم هر واحد مسکونی ۲۵۰ میلیون ریال کمک بلاعوض بوده‌ است.
وی با بیان اینکه شهرستان تربت‌ حیدریه دارای ۱۳۸ آبادی است که ۱۲۵ مورد آن جمعیتی بالای ۲۰ خانواری دارند، گفت: این شهرستان قریب به ۲۲ هزار واحد مسکن روستایی دارد که تاکنون نسبت به مقاوم سازی ۹ هزار و ۸۳۰ واحد، معادل ۴۶ درصد آنها، اقدام شده است.

مدیر بنیاد مسکن تربت‌ حیدریه افزود: از ابتدای امسال به ۲۴۰ روستایی شهرستان، تسهیلات یک میلیارد ریالی مسکن با سقف بازپرداخت ۲۰ ساله و کارمزد ۵ درصد پرداخت ‌شده‌ است.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.