نائب رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: یکی از الزامات مهم در راستای تسریع در خدمت رسانی به مردم به ویژه محرومان جامعه، تقویت حرکت های جهادی در کل کشور است.

تقویت حرکت های جهادی لازمه تسریع در خدمت رسانی به مردم است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین حسین بنیادی با اشاره به این که یکی از مطالبات بسیار مهم مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم ناظر به تقویت روحیه انقلابی و حرکت های جهادی در کشور است، ابراز داشت: این انتظار به حق از دولت انقلابی و مردمی آقای رئیسی می رود که زمینه و بستر رشد حرکت های جهادی و انقلابی را در جامعه فراهم کند و با توجه به روحیه انقلابی و جهادی شخص ایشان بسیار نسبت به تحقق این موضوع امیدوار هستیم.

وی افزود: آن چه مسلم است این که ما در پنجمین دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی و به خصوص در وضعیتی که کشور دچار مشکلات عدیده ای از جمله در مباحث اقتصادی است، با روحیه انقلابی و جهادی عمل کنیم و بی تردید در این راستا، جوانان موتور محرکه تحولات مطلوبی هستند که رهبری و آحاد ملت به آن چشم اُمید بسته اند.

استاد حوزه علمیه قم همچنین گفت: در سال های نخست پیروزی انقلاب اسلامی با تدبیر حکمت آمیز امام راحل، نهادهای انقلابی چون سپاه و بسیج و کمیته و جهاد سازندگی تأسیس شد و همین ها منشأ خدمات و فعالیت های بسیاری از جمله در عرصه محرومیت زدایی بودند و لذا در این مقطع حساس نیز باید همین روحیه و فعالیت ها در گام دوم انقلاب با قوت هر چه بیشتر ادامه داشته باشد.

نائب رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین بیان داشت: در این راستا لازم است که با حمایت و پشتیبانی قوای سه گانه به خصوص دولت، زمینه رشد و توسعه گروه های جهادی فراهم شده و از ظرفیت عظیم جوانان مؤمن و انقلابی که همیشه پای کار انقلاب و کشور عزیزمان هستند به درستی و به شکل حداکثری استفاده شود.

منبع: خبرگزاری حوزه

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.