سرپرست معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: پنج نفر از عکاسان استان چندین نشان و تقدیرنامه از جشنواره عکس پولینسکی کشور قرقیزستان در سال ۲۰۲۱ دریافت کردند.

درخشش عکاسان خراسان رضوی در جشنواره قرقیزستان

به گزارش قدس آنلاین، سرپرست معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی  گفت: جشنواره بین المللی پولینسکی قرقیزستان، هر ساله به یاد عکاس برجسته این کشور برگزار می شود و هنرمندان از نقاط مختلف جهان در آن شرکت می کنند.

جواد روشندل افزود: این جشنواره بین المللی در بخش های آزاد تک رنگ، آزاد رنگی، پرتره، چشم انداز، خلاقه و مستند اجتماعی برگزار شد و متقاضیان تا ۱۲ تیرماه مهلت داشتند آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند که نتایج آن ۶ مردادماه اعلام شد.

وی بیان کرد: در این جشنواره "مرجان تقی پور" از خراسان رضوی موفق به گرفتن ۲ تقدیرنامه و نشان طلای فیاپ و "هادی دهقانپور" موفق به گرفتن یک تقدیرنامه و نشان برنز شدند.

جواد روشندل افزود: همچنین "مهدی زابل عباسی" و "هنگامه پیروز" از این استان هر کدام موفق به گرفتن ۲ تقدیرنامه و "یارتا یونفسی" موفق به گرفتن یک تقدیرنامه از جشنواره عکس پولینسکی قرقیزستان شدند.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.