مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد از ممنوعیت ورود مسافران بدون ماسک به اتوبوس‌های درون‌شهری و ارشاد مسافران به استفاده از ماسک خبر داد.

ورود مسافران بدون ماسک به اتوبوس درون‌شهری مشهد ممنوع شد

به گزارش قدس آنلاین،  سعید حسینقلی‌زاده مقدم افزود: در پی شرایط حاد کرونا در شهر، ناظران ویژه سازمان در پایانه‌ها مستقر هستند و ضمن جلوگیری از ورود افراد فاقد ماسک به داخل ناوگان، مسافران را برای استفاده از ماسک ارشاد می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: اتوبوسرانان و مینی‌بوسرانان نیز در ایستگاه‌های بین مسیر خطوط نسبت به ارشاد مسافران فاقد ماسک اقدام می‌کنند و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ناوگان تشدید شده‌است.

حسینقلی‌زاده مقدم اضافه کرد:  تمامی ناوگان سازمان اتوبوسرانی در ابتدا و انتهای خطوط ضدعفونی می‌شود و در ناوگان، ایستگاه‌ها و پایانه‌ها، اطلاع‌رسانی پیرامون فاصله گذاری اجتماعی انجام شده است.

 مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: روزانه بیش از هزار و ۵۰۰ تست غربالگری کارکنان نیز توسط چهار تیم در سازمان، متشکل از کارکنان به همراه پرسنل مرکز فوریت های پزشکی مشهد انجام می‌شود.

حسینقلی‌زاده مقدم افزود: واکسیناسیون کارکنان سازمان اتوبوسرانی مشهد در برابر ویروس کرونا از  ششم مردادماه، آغاز شده است.
هزار و ۷۰۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد فعال است.

در حال حاضر ۲۸۵ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۱۰ شهر در وضعیت نارنجی و ۵۳ شهر در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: کرونا در ۲۴ ساعت گذشته جان ۴۱۱ نفر دیگر از هموطنان را گرفته است و در این مدت ۳۷ هزار و ۱۸۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و چهار هزار و ۳۱۷ نفر بستری شده اند.
بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون سه میلیون و ۹۴۰  هزار و ۷۰۸ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. بیماری کووید ۱۹ جان ۹۱ هزار و ۴۰۷  نفر را نیز تاکنون در کشورمان گرفته است.  
همچنین سه میلیون و ۴۰۴هزار و ۵۳۳ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در ایران تاکنون بهبود یافته‌اند.   
تا کنون ۱۰ میلیون و ۲۸۵ هزار و ۴۹۴ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۲ میلیون و ۷۹۵ هزار و ۶۸۰ نفر نیز دُز دوم آن را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۳ میلیون و ۸۱ هزار و ۱۷۴ دُز رسیده است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.