مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تربت‌حیدریه گفت: طی بررسیهای انجام شده با نماینده شهرداری این شهر ۷۶ انشعاب غیر مجاز آب در فضای سبز شهری شناسایی شد.

۷۶ انشعاب غیرمجاز در فضای سبز تربت‌حیدریه شناسایی شد

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا عباسی افزود: قرار است در جلسه ای با مسوولان شهرداری تربت حیدریه نسبت به تعیین تکلیف، مهر و موم یا کنتورگذاری و تبدیل به مجاز شدن این انشعابات تصمیم گیری شود.

وی اظهار کرد: انشعابات غیر مجاز آب از جمله  چالشهای شرکتهای تابعه آب و فاضلاب در شهرستان های خراسان رضوی محسوب می شود که بخشی از آب بدون درآمد را تشکیل می دهد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تربت حیدریه گفت: سرقت آب، یک پدیده ناپسند اجتماعی است که در پی کاهش بارش ها و کمبود منابع آب زیر زمینی، روند آبرسانی به مشترکان مجاز را دچار اخلال می کند.
عباسی افزود: فضای سبز شهر تربت حیدریه ۶۰۰ هکتار و نیاز آبی آن  ۲۱۰ لیتر برثانیه  است که ۶۷ لیتر آن از چاههای متعلق به شهرداری و بقیه از شبکه آبفا تامین می شود.
وی بر استفاده از پساب تصفیه شده فاضلاب تصفیه خانه تربت حیدریه برای آبیاری فضای سبز شهر به عنوان یک راهکار تاکید کرد و افزود: تا عملی شدن این طرح، اشتراک موقت به شهرداری واگذار می شود و در غیر این صورت اقدام به جمع آوری انشعابات غیر مجاز خواهد شد.

شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب‌ مشهد قرار دارد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.