معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی از ممنوعیت پذیرش زائران و مسافران در زائرسراها و مهمانپذیرهای دولتی این استان خبر داد.

پذیرش زائر در زائرسراهای خراسان رضوی ممنوع شد

به گزارش قدس آنلاین، محمدصادق براتی در کمیته اماکن متبرکه و گردشگری معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: با هرگونه فعالیت مراکز اقامتی غیرمجاز برخورد می‌شود و با تشکیل گروه‌های مشترک بازرسی و نظارت بر حسن اجرای پروتکل‌های بهداشتی، نظارت کامل خواهد شد.

وی افزود: تمامی مراکز اقامتی بوم‌گردی استان نیز باید از پذیرش مسافر و گردشگر خودداری نمایند و ارائه سرویس غذا توسط مراکز اقامتی به مهمانان غیر مقیم توسط این مراکز ممنوع می‌باشد.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی اظهار امیدواری کرد با تشکیل کمیته‌های تخصصی در قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا در استان بتوان موفقیت‌های قابل توجهی در کاهش ابتلا به این ویروس به دست آورد.

بر اساس اعلام دبیر کارگروه مراقبت و درمان کووید ۱۹ در دانشگاه علوم پزشکی مشهد، هم اکنون سه هزار و ۱۷۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستانهای استان خراسان رضوی بستری هستند و روزانه ۷۲۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستانهای استان بستری می‌شوند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.