رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: تعداد بیماران کرونایی بستری‌ شده در بیمارستان واسعی این شهرستان به حداکثر خود رسیده و نسبت به هفته گذشته ۳۸ درصد افزایش داشته است.

تعداد بیماران کرونایی بستری شده در سبزوار ۳۸ درصد افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین،  دکتر علیرضا مسلم افزود: با بستری شدن ۴۵ بیمار کرونایی در بیمارستان واسعی این شهر، تعداد بیماران کرونایی بستری موقت و دایم در این بیمارستان به ۳۶۰ نفر افزایش یافته است.

وی ادامه داد: همچنین تعداد فوت شدگان ناشی از کرونا در مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار طی دو هفته گذشته ۲۳۳ درصد افزایش داشته و شمار قربانیان این ویروس در شهرهای غرب خراسان رضوی تاکنون به ۷۲۸ نفر رسیده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: تعداد مراجعان به مراکز ۱۶ ساعته زیرپوشش این دانشگاه نیز نسبت به هفته گذشته ۴۶ درصد افزایش داشته و تعداد تست های سریع انجام شده هم ۸۷ درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به شتاب بخشی واکسیناسیون عمومی علیه ویروس کرونا افزود: تزریق واکسن کرونا در مراکز زیرپوشش این دانشگاه به چهار هزار و ۵۰۰ دوز در روز افزایش یافته است.

مرکز آموزشی، درمانی واسعی در شهر سبزوار به طور ویژه برای پذیرش بیماران مشکوک به ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در نظر گرفته شده است.

۳۷ مرکز بهداشتی درمانی، ۱۹۴ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به جمعیت نیم میلیون نفری شهرستان‌های سبزوار، جوین، داورزن، جغتای، خوشاب و ششتمد در غرب استان خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.