پیکر «علی سلیمانی» بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما که به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت، فردا (جمعه، ۲۲ مردادماه) در قطعه هنرمندان آرام می‌گیرد.

پیکر «علی سلیمانی» فردا به خاک سپرده می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، سیدجواد هاشمی با اشاره به بحرانی بودن وضعیت شیوع کرونا و به درخواست خانواده زنده‌یاد سلیمانی از مردم خواست از شرکت در مراسم خاک‌سپاری این مرحوم خودداری کنند.

به گفته این فیلمساز و بازیگر برجسته سینمای ایران، مراسم خاک‌سپاری به صورت زنده پوشش داده خواهد شد و مردم می‌توانند به شکل مجازی شاهد مراسم باشند.

هاشمی از تجربه همکاری با زنده‌یاد سلیمانی گفت: از زمانی که علی دانش‌آموز بود با او بزرگ شدم و زندگی کردم. ۲۵ سال تمام در کنار هم نمایش‌های مختلفی را به صورت نذری برای امیرالمومنین اجرا می‌کردیم، من کارگردان بودم و او بازیگر اصلی. بیش از ۳۰ تئاتر مختلف با وی کار کردم که شاید برجسته‌ترین آن‌ها تله تئاتر دروازه ساعات درباره سیدالشهدا بود.

وی در ادامه درباره ویژگی‌های شخصیتی همکار و دوست فقید خود گفت: علی سلیمانی فوق العاده شاد و پرانرژی بود. مهمترین ویژگی شخصیتی او هم همین انرژی بالا و شوخ طبعیش بود.

هاشمی در پایان با تاکید بر ارادت مرحوم سلیمانی به حضرت علی علیه السلام گفت: علی به علی پیوست.

علی سلیمانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که مدتی قبل به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده بود، بامداد امروز (پنجشنبه، ۲۲ مردادماه) به دلیل درگیری ریه در ۵۰ سالگی دارفانی را وداع گفت.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.