مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد از تخصیص کلیه فضاهای تبلیغات تجاری سطح شهر به اکران طرح ها و پیام های مرتبط با ماه محرم خبر داد.

فضاهای تبلیغات تجاری مشهد در اختیار اکران‌های دهه اول محرم

به گزارش قدس انلاین و به نقل از سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد، مسعود رضوی ، از تخصیص کلیه فضاهای تبلیغات تجاری سطح شهر به اکران طرح ها و پیام های مرتبط با ماه محرم خبر داد.
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی ضمن تسلیت ایام سوگواری سید الشهدا (علیه السلام) و گرامیداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: با توجه به شرایط ویژه ماه محرم و اهمیت واقعه کربلا و به منظور ترویج فرهنگ عاشورایی، فضاسازی شهر امسال با توجه به اختصاص کلیه فضاهای تبلیغات تجاری سطح شهر بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، متفاوت از سال‌های قبل و با شور و حال خاصی اجرا شده است.
وی در ادامه افزود: در راستای فضا آرایی شهری در حوزه اشاعه و ترویج فرهنگ عاشورایی و سیمای بصری و گرامیداشت اقامه عزای سیدالشهدا (علیه السلام) با شأنیت شهر مقدس مشهد با توجه به شرایط کرونایی، امسال کلیه فضاهای تبلیغات تجاری سطح شهر شامل بیلبورد (پل های عابر پیاده، آگهی نماها، پل های سواره ها) و استرابورد ها به اکران طرح ها و تبلیغات محیطی مرتبط با ایام ماه محرم و صفر اختصاص داده شد.
ضمناً تعداد ۱۱ عدد تلویزیون های شهری و تعداد ۶۰ عدد از مانیتور های قطار شهری نیز در این ایام با محوریت پیام‌های متناسب با دهه اول محرم در جهت ترویج شعائر مذهبی و مفاهیم ارزشمند محرم و هویت بخشی به سیمای بصری شهر استفاده شده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.