سخنگوی قرارگاه عملیاتی استانی مقابله با کرونا در خراسان رضوی گفت: فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد با رعایت پروتکلهای بهداشتی برقرار است.

فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد برقرار است

به گزارش قدس آنلاین،  محسن نجات افزود: مصوبه و پیشنهاد شورای شهر مشهد در خصوص تعطیلی ناوگان حمل و نقل عمومی باید برای تصمیم گیری به ستاد استانی مقابله با کرونا ارسال شود.

وی ادامه داد: این موضوع مربوط به تعطیلی حمل و نقل عمومی است که موضوع مهمی است و ممکن است شهروندان را در انجام امور ضروری با مشکل مواجه کند از این رو شاید لازم باشد ستاد ملی مقابله با کرونا نیز در این خصوص اظهار نظر کند.

سخنگوی قرارگاه عملیاتی استانی مقابله با کرونا در خراسان رضوی گفت: هم اکنون ناوگان حمل و نقل عمومی در مشهد با رعایت پروتکلهای بهداشتی فعال است و چنانچه مکاتبه شورای شهر در خصوص این مصوبه انجام شود، موضوع بررسی خواهد شد.

٢٤ مرداد ماه در نشست علنی شورای اسلامی شهر مشهد طرح پیشنهادی کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مبنی بر تعطیلی ناوگان حمل و نقل عمومی در روزهای تعطیلی پیش رو بررسی و به تصویب رسید.

بر اساس این مصوبه با توجه به تعطیلی روزهای ۲۵ تا ۳۰ مرداد از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، شهرداری مشهد مکلف است نسبت به تعطیلی تمامی خدمات قطارشهری در این ایام اقدام کند.

همچنین بر اساس این مصوبه ساعت کار اتوبوسرانی در روزهای ۲۵ و ۲۶ مرداد به ۲ بازه زمانی سه ساعته کاهش خواهد یافت و سرویس دهی این ناوگان در روزهای ۲۷ تا ۳۰ مرداد نیز تعطیل خواهد بود.

استمرار تعطیلی یا کاهش ساعت فعالیت بعد از ۳۰ مرداد به تشخیص شهرداری مشهد و با هماهنگی ستاد استانی مقابله با کرونا خواهد بود.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.