رئیس جمعیت هلال‌احمر سبزوار گفت: نخستین بیمارستان صحرایی به منظور تسریع در امر کمک رسانی به بیماران مبتلا به کرونا در سبزوار راه‌اندازی شد.

بیمارستان صحرایی هلال احمر در سبزوار راه اندازی شد

به گزارش قدس آنلاین، محمد علی جباری رئیس جمعیت هلال‌احمر سبزوار گفت: بیمارستان صحرایی در محل بیمارستان واسعی سبزوار به ظرفیت بستری ۳۰ نفر ساخته شده است.
او افزود: ظرفیت بیمارستان واسعی سبزوار که ویژه پذیرش بیماران مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در نظر گرفته شده، تکمیل شده است؛ لذا به درخواست دانشگاه علوم پزشکی و کمک رسانی به بیماران مبتلا به کرونا این بیمارستان صحرایی راه اندازی شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ادامه داد: در شبانه روز گذشته ۱۷۲ بیمار کرونایی در این شهرستان شناسایی شده که از این بین ۷۵ بیمار در بیمارستان واسعی سبزوار بستری شدند.
پویش طرح خادمان سلامت حسینی در سبزوار
عباس کافی مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی سبزوار گفت: پویش طرح «خادمان سلامت حسینی» با هدف و نیات خیرخواهانه و ارائه توصیه‌ها و خدمات درمانی به بیماران نیازمند کرونایی که در منزل بستری هستند،   آغاز و تا پایان محرم و صفر ادامه خواهد داشت.
او افزود: با شیوع و گسترش بیماری کرونا پرسنل خدوم و فداکار اورژانس ۱۱۵ سبزوار با پیگیری مشخصات و آدرس بیماران نیازمند و کم برخوردار مبتلا به کرونا جهت ارائه خدمات درمانی اعم از سرم تراپی و تزریقات و همچنین خدمات پرستاری به منازل آن‌ها رفته و به صورت کاملا رایگان خدمات دهی انجام می‌دهند.
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی سبزوار ادامه داد: کارشناسان اورژانس ۱۱۵ با تشکیل انجمنی، پس از دریافت مشخصات و آدرس بیمار متقاضی بلافاصله به صورت داوطلبانه پس از هماهنگی جهت ارائه خدمات درمانی رایگان به محل مورد نظر اعزام می‌شوند.
کافی بیان کرد: به همین منظور شماره‌های تماس ۰۹۳۳۸۳۱۱۳۵۶، ۰۹۱۵۵۷۲۸۳۶۱، ۹۳۸۹۵۳۵۵۳۱ و ۰۹۱۵۵۷۲۶۹۵۴ اعلام شده که بیماران نیازمند مبتلا به کرونا در این شهرستان جهت استفاده از خدمات درمانی پویش طرح خادمان سلامت حسینی می‌توانند با آن تماس برقرار نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.