مدیرعامل سازمان صنایع الکترونیک وزارت دفاع در بازدید ازمنطقه پدافندهوایی شمال غرب با بیان اینکه قدرت ما در صحنه رزم است و نه در گفتار، گفت: به همه رزمندگان و مدافعان انقلاب و وطن که این امنیت را برای ما به ارمغان آوردند، افتخار می‌کنیم و وامدار آن‌ها هستیم.

قدرت ما در صحنه رزم است نه در گفتار

به گزارش قدس آنلاین؛به نقل از روابط  عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح «امیر سرتیپ شاهرخ شهرام»، ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف این منطقه پدافندی، تجهیزات و قطعات ساخته شده در این سازمان مورد استفاده در سامانه‌های پدافندی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.

مدیرعامل سازمان صنایع ‌ الکترونیک ایران با حضور در منطقه پدافندهوایی شمال غرب در حاشیه این بازدید ضمن عرض تسلیت و تعزیت به مناسبت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، اظهار کرد: فلسفه مهم عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) استقامت و مقاومت دربرابر دشمنان است و وظیفه شرعی همه مردم در شرایط کنونی که دشمنان می‌خواهند این ایستادگی و پایداری را بشکنند برگزاری هرچه باشکوه‌تر عزاداری حسینی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.

سرتیپ شهرام افزود: در میان نهضت‌هایی که پس از واقعه عظیم عاشورا رخ داده و از آن حرکت جاودانه الگو گرفته است، کمتر انقلابی را به اندازه انقلاب اسلامی ایران می‌توان پیدا کرد که تا این حد ریشه در شعار و شعور عاشورا داشته باشد ودر ابعاد گوناگون از آن الگو گرفته باشد

وی ادامه داد: قدرت ما در صحنه رزم است و نه در گفتار. ما به همه رزمندگان و مدافعان انقلاب و وطن که این امنیت را برای ما به ارمغان آوردند، افتخار می‌کنیم و وامدار آن‌ها هستیم و هرجا که لازم باشد با تمام توان از اسلام و انقلاب دفاع می‌کنیم

سرتیپ شهرام با اشاره به نقش پدافندهوایی در دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: پدافند ایران در دوران جنگ تحمیلی توانست انواع جنگنده های دشمن اعم از «میراژ ۲۰۰۰» میراژ «ام ۱» و «سوخو و میگ ۲۵» را که از مدرن‌ترین جنگنده‌های روز دنیا بودند منهدم و نیروی هوایی عراق را با بحران مواجه کند.

 مدیرعامل سازمان صنایع ‌ الکترونیک ایران با حضور در منطقه پدافندهوایی شمال غرب افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران و تحت حمایت‌های داهیانه فرماندهی معظم کل قوا و بااتکا به خلاقیت‌ها و نوآوری متخصصان داخلی و با حمایت صنایع دفاعی توانستیم سامانه‌های جدید را با کارآیی‌های خاص بسازیم.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.