استاندار خراسان رضوی گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۹۰ هزار بیمار مبتلا به کرونا باحال عمومی مناسب از بیمارستان‌های این استان مرخص شده‌اند.

 ۹۰ هزار بیمار کرونایی از بیمارستان‌های خراسان رضوی مرخص شدند

به گزارش قدس آنلاین، محمدصادق معتمدیان که به‌منظور تبریک روز پزشک به مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) رفته بود، با قدردانی از خدمات ایثارگرانه و مجاهدت‌های مدافعان سلامت در بیش از ۱۸ ماه همه‌گیری ویروس  کرونا اظهار کرد: طی این مدت مدافعان سلامت باوجود تمام سختی‌ها و فشارهای ناشی از افزایش تعداد بیماران در پیک‌های مختلف، با خدمت شبانه‌روزی در بخش‌های کرونایی و کانون‌های پرخطر نقش مهمی را در نجات جان و بازگشت به زندگی بیماران ایفا کردند.

استاندار خراسان رضوی افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون با تلاش مدافعان سلامت در جبهه مبارزه با کرونا، ۹۰ هزار بیمار مبتلا به کرونا باحال عمومی مناسب از بیمارستان‌های استان مرخص شده‌اند.

وی با قدردانی از تلاش تمام مدافعان سلامت و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خدمات‌رسانی به بیماران یادآور شد: در پیک پنجم کرونا از تمام ظرفیت‌های حوزه درمان استان استفاده شد تا کاستی‌ها و کمبودهایی که به‌ویژه در تأمین تخت‌های بستری و مراقبت ویژه و دستگاه‌های اکسیژن ساز وجود داشت تأمین شود.

معتمدیان بابیان اینکه به‌منظور مدیریت مناسب بحران ناشی از پیک پنجم کرونا، قرارگاه عملیاتی با بسیج تمام امکانات تشکیل‌شده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر بر اساس آمارها، به شرایط  نسبی باثباتی در تعداد بیماران رسیده‌ایم که این امر به‌طورقطع نتیجه تلاش‌ها و زحمات مدافعان سلامت و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی است.

وی بابیان اینکه تمامی محدودیت‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی کرونا در استان در حال اجراست، خاطرنشان کرد: بهترین راهکار در کنترل چرخه ویروس کرونا، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، اجتناب از حضور در دورهمی‌ها و حفظ فاصله اجتماعی است که باید توسط عموم مردم رعایت شود.

گفتنی است؛ استاندار خراسان رضوی به همراه جمعی از مدیران این حوزه ضمن حضور در مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) از خدمات ارزنده پزشکان مدافع سلامت در مسیر خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی قدردانی کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.