رییس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: به منظور کنترل قیمت لبنیات، واحدهای تولیدی لبنی ملزم به خرید شیر خام با نرخ مصوب هستند در غیر این صورت مجاز به افزایش قیمت مواد لبنی خود نخواهند بود و با تخلف آنها برخورد می‌شود.

واحدهای لبنی خراسان رضوی ملزم به خرید شیرخام با نرخ مصوب هستند

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا رجوعی  افزود: واحدهای تولید لبنیات که شیرخام را به قیمت مصوب هر کیلوگرم ۶۶ هزار ریال خریداری می کنند تابع ضوابط سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان هستند.

وی اضافه کرد: نرخ تعیین شده برای مواد لبنی از سوی واحدهای تولیدی باید براساس قیمت مصوب شیرخام به اضافه سود مجاز آنها باشد در غیر این صورت اگر عدم رعایت قیمت توسط آنها محرز شد به عنوان متخلف مورد پیگیرد قانونی قرار می گیرند.

رییس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: روزانه سه هزار تن شیرخام در این استان تولید می شود که خوشبختانه اکثر کارخانه های لبنی این شیر را با قیمت مصوب از مراکز جمع آوری شیر و دامداریهای صنعتی خریداری می کنند.

رجوعی افزود: آخرین سهمیه برنج طرح تنظیم بازار خراسان رضوی مربوط به طرح نذورات مربوط به ماه های محرم و صفر به میزان ۲ هزار و ۵۰۰ تن و سهمیه برنج وارداتی به میزان ۲ هزار و ۵۰۰ تن از انواع برنج هندی، تایلندی و پاکستانی است همچنین  آخرین سهمیه شکر طرح تنظیم بازار خراسان رضوی نیز مربوط به طرح نذورات ویژه ماههای محرم و صفر به میزان ۲ هزار و ۵۰۰ تن است.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.