حجت الاسلام مرتضی وافی گفت: در پرداختن به صحیفه سجادیه از سال ۹۲ آغاز به فعالیت نمودیم و در حال حاضر به عنوان اولین مرکز تخصصی صحیفه سجادیه در مقاطع تحصیلی ۳ و ۴ می‌خواهیم آموزش طلاب را شروع کنیم.

راه اندازی دوره های تخصصی صحیفه سجادیه در مقاطع تحصیلی سطح ۳ و ۴ حوزه

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام مرتضی وافی مدیر مؤسسه فرهنگی خانه خورشید در نشست با مسئول مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی حوزه گفت: مجموعه خانه خورشید که از ۱۶ سال پیش راه اندازی آن پیگیری شده به عنوان یک مؤسسه مادر، خواهان تأسیس مؤسساتی در زیرمجموعه خود بوده است.

وی افزود: خانه خورشید از اولین مجموعه ها در آموزش فن بیان و مرثیه خوانی بوده است.

حجت الاسلام وافی خاطرنشان کرد: در پرداختن به صحیفه سجادیه از سال ۹۲ آغاز به فعالیت نمودیم و در حال حاضر به عنوان اولین مرکز تخصصی صحیفه سجادیه در مقاطع تحصیلی ۳ و ۴ می خواهیم آموزش طلاب را شروع کنیم.

مدیر مؤسسه و بنیاد بین المللی صحیفه سجادیه هویت حوزوی مؤسسه خانه خورشید را در اولویت سیاستگذاری های آن دانست و گفت: در حال حاضر از مهمترین برنامه های خانه خورشید تبدیل آن به یک مرکز آموزشی حوزوی، تعامل و همکاری بین این مؤسسه با مجموعه های مختلف حوزه و استفاده از ظرفیت های حمایتی حوزه در جهت فعالیت های هرچه بهتر آن می باشد.

وی تصریح کرد: ما خواستار تنظیم و امضای تفاهم نامه ای مدون بین مؤسسه خانه خورشید و مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی حوزه های علمیه در جهت ارائه خدمات آموزشی به حوزویان هستیم.

منبع: خبرگزاری حوزه

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.