رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو خراسان رضوی گفت: توانستیم با وجود تعطیلی کرونایی طولانی‌مدتی که برای استخرها ابلاغ شد، بخش عمده‌ای از شناگران مدال‌آور خراسان رضوی را حفظ کنیم و فضا را برای تمرین آنها فراهم کنیم.

مجموعه‌های آبی خراسان رضوی از نظر مالی تحت فشار هستند

به گزارش قدس آنلاین، مجید مشتاق‌عشق در رابطه با تمرینات شناگران خراسان رضوی با توجه به ادامه شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: افرادی که برای آمادگی جهت حضور در اردوهای تیم ملی نیاز به تمرین دارند، با رعایت پروتکل‌ها می‌توانند تمرینات آبی خود را شروع کنند. در زمان قرمز بودن وضعیت کرونا هم استخر شهید حججی که دارای ۸ لاین و فاصله‌دار است،  برای تمرینات ملی‌پوشان در اختیارشان قرار گرفت.

وی افزود: متاسفانه با وجود تلاش‌های صورت‌گرفته، اما با شیوع کرونا، برخی از شناگران خراسان رضوی ترجیح دادند عطای حضور در شنا را به لقایش ببخشند و به رشته‌های ورزشی دیگر روی آوردند.

رییس هیات شنای خراسان رضوی یادآور شد: با توجه به اتفاقات سال‌های اخیر، تعداد قابل توجهی از مجموعه‌های آبی و استخرها وضعیت مالی نامناسبی دارند،  اما خوشبین هستیم که با رعایت پروتکل‌ها و تزریق واکسن این ویروس منحوس ریشه کن شود و شرایط به حالت عادی بازگردد.

مشتاق گفت: با توجه به نارنجی شدن وضعیت مشهد، استخرها و مجموعه‌های آبی می‌توانند با ۳۰ درصد جمعیت فعالیت کنند.

وی در ارتباط با شایعه تبدیل برخی از استخرها به سوله توسط سرمایه‌گذاران توضیح داد: برخی استخرها که بازگشایی و افتتاح نشده‌اند، این کار را کردند.  استخرهایی که تا قبل از شیوع کرونا فعالیت داشتند، تبدیل به سوله نشده و این شایعه صحت ندارد.

رییس هیات شنای خراسان رضوی بیان کرد: یک مسابقه در آبان ماه در پیش داریم با عنوان انتخابی شنا مسافت کوتاه که در قطر برگزار می‌شود و باید رکورد ورود به مسابقه جهانی که در ابوظبی برگزار می‌شود را هم بتوانیم کسب کنیم.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.