مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی گفت: رزمایش توزیع ۸ هزار بسته تحصیلی در استان فردا با حضور رییس کمیته امداد کشور برگزار و یک مرکز نیکوکاری نیز افتتاح می‌شود.

رییس کمیته امداد کشور، فردا به خراسان جنوبی سفر می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، رضا سلم‌آبادی، امروز  به رسانه‌ها اعلام کرد: سید "مرتضی بختیاری" فردا به منظور بازدید و بررسی وضعیت خدمت‌رسانی به مددجویان تحت حمایت به خراسان جنوبی سفر می‌کند.

 وی افزود: رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) در دومین دور سفر خود به خراسان جنوبی با هدف بررسی مشکلات و نحوه خدمت‌رسانی به مددجویان کمیته امداد علاوه بر بازدید از منازل مددجویان، با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند نیز دیدار خواهد کرد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی، شرکت در جلسه ستاد توسعه خاوران، شورای زکات همچنین رزمایش توزیع ۸ هزار بسته تحصیلی را از برنامه‌های این سفر بیان کرد و گفت: رییس کمیته امداد در سفر به استان خراسان جنوبی، از روند احداث  واحدهای مسکونی مددجویان کمیته امداد بازدید و مرکز نیکوکاری اهل سنت روستای بجد را افتتاح می‌کند.

وی بیان کرد: بختیاری در این سفر ۲ روزه از طرح‌های خوداشتغالی و واحدهای مسکونی احداث شده در شهرستان‌های بیرجند، خوسف، سرایان، فردوس و زیرکوه بازدید خواهد کرد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.